Gå til innhold

Den lille "reka" mi er blitt en sprellende fisk!


Gjest Tutta, med baby nr to i magen!

Anbefalte innlegg

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!

Er etter det gyn mente 10+4, men etter det jeg mener 11+2 el der omkring. Altså ca 11 da. Og siden torsdag har jeg hatt flere perioder med "bobling" i magen. Trodde først det kunne være luft, men kjenner etter hvert igjen følelsen fra første sv.skap. Det er faktisk bebisen min!!! Har lyst til bare å ligge stille på rygg å kjenne på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altså i uke 11 er babyen 40mm, og 5gram.

Tror du virkelig at en på 5 gram kan gjøre sånn at du kjener det på insiden? Det er faktisk ingen, ingen mulighet! Du har vel luft i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lå sånne gledesdrepere gå innpå deg! :) det kryr jo av sånne her!

kos deg med babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!

Stakkars anonym, som tydeligvis aldri har kjent den merkelige følelsen når et lite foster spreller inne i livmora.. Kjenner faktisk igjen følelsen fra sist gang, og veit hva det er!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!

Dessuten kjære "anonym", står det tydelig på "min side" at fisken er sa 6,5 cm og veier 18 g! ikke som du sa, 40 mm og 5 gram!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble hengt ut på kranglesiden siden jeg holdt med deg i går av "anonym" synes sånt blir for dumt.

men svigersøsteren min venter nr 3 å hun kjente det åsså tidlig siden man har kjente det før så kjenner man det igjen å da kjenner man det mye før. har lest at det er sånn åsså. synes det er koselig å gleder meg til å kjenne det åsså, men det blir nok en tid til å vente for min del er bare 8+5. :) men denne anonym tror jeg skriver flere plasser åsså bare sånne meldinger virker som noen som er bitre og ikke gravide som bare er ute for å ta fra oss andre gleden. når kjente du det første gangen foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! :) jeg kjente selv førstemann da jeg var 14- 15 uker på vei, og da visste jeg ikke hva jeg skulle kjenne etter en gang.. gleder meg til jeg kan kjenne bobling snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...