Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 når er det snareste testen viser at man er gravid?hva slags uke?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Testen bør bli pos. 14 dager etter eggløsning, men dette er individuelt (som alt annet...)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Hei! Hvor tidlig en får positivt utslag på testen kommer vel an på hvor tidlig egget fester seg - og det kan variere med noen dager (Har lest at alt fra 5-9 dager etter EL er vanlig). Personlig testet jeg (svakt) positivt 9 dager etter eggløsning denne gangen, og sterkere og sterkere frem til IKM. Hvor i syklusen er du? Lykke til!
anonym&glad Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Dette har jeg lurt på også. Jeg har nemlig ikke hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p-ring. Hadde siste mens 17. februar, men var så mye stressa i slutten av februar at det ikke er rart om det hele ble litt utsatt. Vi prøvde jo å bli gravide, så jeg testa innimellom. 31. mars testa jeg negativt, 8. april positivt. Spørsmålet er da når jeg ble gravid - dvs. hvor lang tid det tar fra befruktning til positivt resultat på test? Jeg har tenkt 2 uker, at jeg da ble gravid (og hadde eggløsning) ca 24.mars og da "liksom" hadde siste mens 10 mars. Høres det fornuftig ut? Det er ganske vanskelig å regne ut termin når man ikke har regelmessig mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå