Gå til innhold

lurer bare på noe ang positiv test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det snareste testen viser at man er gravid?hva slags uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testen bør bli pos. 14 dager etter eggløsning, men dette er individuelt (som alt annet...)

Skrevet

Hei! Hvor tidlig en får positivt utslag på testen kommer vel an på hvor tidlig egget fester seg - og det kan variere med noen dager (Har lest at alt fra 5-9 dager etter EL er vanlig). Personlig testet jeg (svakt) positivt 9 dager etter eggløsning denne gangen, og sterkere og sterkere frem til IKM.

Hvor i syklusen er du? Lykke til!

Skrevet

Dette har jeg lurt på også. Jeg har nemlig ikke hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p-ring. Hadde siste mens 17. februar, men var så mye stressa i slutten av februar at det ikke er rart om det hele ble litt utsatt. Vi prøvde jo å bli gravide, så jeg testa innimellom. 31. mars testa jeg negativt, 8. april positivt. Spørsmålet er da når jeg ble gravid - dvs. hvor lang tid det tar fra befruktning til positivt resultat på test? Jeg har tenkt 2 uker, at jeg da ble gravid (og hadde eggløsning) ca 24.mars og da "liksom" hadde siste mens 10 mars. Høres det fornuftig ut? Det er ganske vanskelig å regne ut termin når man ikke har regelmessig mens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...