sommerspire Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Er det noen av dere med emmaljungavogn som også kjøper bilstolen? Noen som har erfaringer med den?
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 vi har iallfall og tenkt å kjøpe det bilsetet.. så vi kan bruke det på vognen. virker veldig praktisk! har hørt at det er helt nytt på markedet og har gått igjennom strenge krav og kommet godt ut på tester.. så nå venter vi bare på at det skal ankomme butikken:-)
Baby Hilde Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Hei Jenter! Beklager å måtte skuffe dere litt. Det er ingen som vet når stolen kommer på markedet. Det firma som skal montere selene er konkurs, så de må finne ny... Kjedelig dette her, fordi jeg ville også ha ett slikt sete. Men til deg som har Emmaljunga eller tenkt til å kjøpe for å få bilsete på understellet så har jeg fått beskjed om at Babysafe + fra Rømer/Britax passer. Du må ha noe som heter travelsystem som passer til bilsetet, men det måtte du hatt uansett. Tror det Babysafe bilsetet har kommet godt ut i mange tester. Vi kjøper det!!!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 litt feil info ute å går skjønner jeg.... Jeg fikk også beskjed i en butikk at hele stolen er utsatt på ubestemt tid. Men så var jeg innom en babyproffsen i sverige og der hadde de fått de på lager for 3 uker siden nå. Denne butikken hadde riktignok bare fått den inn i 2 mørke farger, så jeg skulle ringe tilbake til uken for å få svar på om de hadde fått inn fargen soft pink som jeg bestillte. så jenter;stolen er i butikk og den var kjempefin!! (har holdt av et eks i fargen platina for sikkerhetsskyld)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå