Gå til innhold

Den amminga:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh..alltid er det noen som må mase om amming. Hvorfor kan ikke jeg få være stolt over at jeg har nok melk, og at jeg derfor prioriterer å gi henne mm istedet for mme. Alle rund meg forstår ikke at jeg enda gidder å amme, (hun er bare 8mnd). Det må jo være så mye enklere å gi henne mme istedet for mm. Hun spiser mange måltider med fast føde, men hun får enda mm på natta. Derfor har jeg ikke vært ute etter fødselen, men jeg føler ikke at jeg enda har behov for det. Alle mine venner maser på meg om at jeg må være med ut, drikke vin og slikt, men når jeg sier jeg ikke kan da virker de litt sure. Selvfølgelig gleder jeg meg til jeg kan dra ut på byen og føre i meg det jeg vil, men for en liten periode i livet greier jeg meg uten alkohol. Bare gleder meg til de selv får barn slik at de skjønner det=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en supermor du!! Ikke lett for barnløse å forstå hvor lettvint amming er....

De får bare vente til du er klar for å gå ut ;-)

Så nok engang er det beviser for at ammesluttpresset faktisk er større enn ammepresset!!

Fortsett å være stolt over det du gjør og står for ;-)

Skrevet

Hehe.. Takk:) Alltid greit med litt ros når en føler alle er litt imot en. Er vel aldri noe som skal være lett, verken det ene eller det andre:)

HI

Skrevet

Det er som om jeg skulle skrevet det selv, og jenta mi er bare 4mnd... Hun spiser pupp og ingenting annet, pumpingen har jeg heller ikke fått taket på.. "Nå MÅ du jo bli med ut snart"...det er jo BARE å gi henne MME...

Jeg blir så lei av alt maset..Jeg har verken lyst eller mulighet til å gå ut, men det er vistnok utrolig vanskelig for folk å forstå.

Tør ikke tenke på hvordan det blir åhun blir eldre..for jeg har tenkt å amme leeeenge...det er jo som du sier..for en liten periode i livet er det faktisk helt ok å klare seg uten alkohol.

Gleder meg til de en dag blir hønemødre selv jeg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...