Gjest Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei, er veldig usikker på dedtte m vogn. Trenger en god bag som kan bæres opp 3 etasjer uten heis, pluss at bagen må være stor så babyen får plass om vinteren - har termin i juli. Noen med erfaring som kan gi råd? På forhånd takk
sommerspire Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg lurte også veldig på hvilken av de to jeg skulle ha! Var og kikket masse i butikkene og prøvde ut... City Cross er ganske mye lettere og nettere enn simo. I tillegg synes jeg at sportdelen til CC ser mye stiligere ut enn simo. Simo synes jeg da fort blir litt for stor til å være sportsvogn! Det er jo sportsvognen man kommer til å bruke mest! Derfor falt valget på CC for vår del, ikke med city bag, men med myk bag inni. Lykke til med valget ditt! Om du går for CC, så husk at de har veldig lang leveringstid! Vi har bestilt fra Sverige! Sparer 1400 kr på det! Bestilte forrige uke, og får den ikke før i slutten av juni.
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jeg synes simo vognene ser rett og slett kjedelige ut..i forhold til alle vogner som nå er på markedet. City crossen har jeg bare hørt masse positivt om, og den kommer bra ut på tester..Jeg hadde definitivt gått for city crossen om jeg var deg..har selv bestilt cc vogna md city bag. Men simo ville jeg ALDRI ha hatt..føler de trenger og oppdateres litt utseendemessig..
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 hei! jeg hadde en simo kombi før. kjedelig ja.. men veldig bra! genialt med bagen som bare tas med overalt. den ble ødelagt på en flytur, så kjøpte en emm. cerox etterpå. kun sportsdel vel og merke. den er lett hele vogna. mye lettere enn simoen. nå har gutten min vært stor hele tiden. og jeg tror det er litt størrelseforskjell på CC og cerox. men uten tvil var det mye bedre plass i sportsdelen til simo. jeg fikk gutten min i juni. allerede da han var 4,5 mnd var bagen for trang med skinnposen. men det har aldri vært noe problem å ha han i skinnposen i sportsvogna. han lå så lunt og godt:) som sagt vet jeg ikke helt størrelseforholdene til Cc og cerox. men jeg har hatt mange småfeil på ceroxen. simoen var det liksom aldri noe med. men jeg kan jo like gjerne vært uheldig med emm. vogna! tror nok at jeg går for kombi vogn hvis jeg skal ha flere barn!! lykke til med valget!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 en annen ting jeg elsker med vogna mi ceroxen altså..er det vendbare handtaket. simoen var litt eldre, så den hadde ikke det. det er genialt!!! spes når det blir sportsvogn. så enkelt og praktisk!! tror ikke cc har det. men er ikk ehelt sikker
Gjest Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 hadde gått for city crossen uten tvil, stilig og lett du vil ikke angre når du går over til sportsvogn, den har stor plass til barnet og er lett. ca 11-12kg simoen er vel 16?mange kule farger og velge mellom og, kan jo ha forskjellig farge på bag og sportsdel
snupp & mamma Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 hei jeg ville absolutt valgt simo kombi. har den selv, og bærer snupp med i bagen overalt.., og en er romslig og god=) nå kan man jo kjøpe trekk til både baggen og sportsdelen også..enkel å legge sammen, og lett å trille! jeg har en svrt simo kombi til salgs om du vil kjøpe..? vogna er kun brukt i 3 mnd, og ser it som ny.. 2006 modell.. selger den for 3500, med stelleveske, regnovertrekk og mygnett.. jeg selger fordi jeg skal kjøpe sportsvogn=) er kjempefornøy med vogn mi..vemodigt å bytte den ut=(
haenfindag! Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Du vurderer ikke emmaljunga duo edge da? Stor og god bag og generelt ei veldig god vogn - jeg skal selge min, den står på www.klikkher.no Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Ang barnevogn har jeg nå funnet ut at hardbagen på simo kombi veier 3,5 kg mens emmaljunga city bag veier 3,9 kg. Hardbagen på emmaljunga veier imidlertid 2, 6 kg! For meg som må bære bagen opp tre etasjer hver dag er vekten viktig. Men det er også viktig at bagen er stor nok til at babyen får plass til vinteren, hun vil være 6 måneder i januar. Noen som har erfaring med emmaljunga hard bag i fht størrelsen? Målene er 75-30-19, mens jeg tror simokombihardbagen er 83-38 eller noe sånt, altså en god del lengre og bredere. På forhånd takk for alle svar:-)
Mamama Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 hvor bestilte du emmaljungavogna? I butikk? på nett? skal bestille meg vogn jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå