Gå til innhold

Hva slags sommerferie planlegger dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde store planer for sommeren..først i bryllup i polen, så biltur i frankrike ned til spania hvor jeg skulle jobbe på et seminar..men nei..tror ikke jeg skal planlegge hele sommeren så nå holder det med polentur og sol og sommer i oslo tror jeg. Vi har jo plutselig fått litt hast med å pusse opp der vi bor før november og trenger tid i sommer til det;)

Vi hadde allerede lagt planene for sommeren før vi fant ut at jeg var gravid. Så her blir det tur til Praha i juni (er i uke 19 da), tenkte jeg skulle få tatt ul før vi drar så kanskje vi vet om det blir gutt eller jente. Tenkte å kjøpe litt barnetøy der dersom jeg fant noe jeg likte.

Skal og ha 2 uker i juli som skal brukes hjemme til husmaling og veranda bygging, for min del blir det vel å være arbeidsleder og matserverer i disse 2 ukene :-))

Annonse

Det "vanlige", jobbe masse og en biltur til trøndelag å hilse på familien! Blir spennende å se hvordan Oslo-Trheim blir å kjøre alene med økt behov for tissepauser! Vanligvis går turen ganske fort når jeg kjører alene, siden det er kjedelig m pauser!! Må nok holde meg unna kaffen :)

Her blir det mummiverden! Det er i alle fall stor stas for sønnen min på 2 1/2. Sist jeg var gravid hadde jeg også termin i slutten av november. Da var jeg på venninnetur i Paris i juli, og formen var på topp. Vi gikk og gikk, og jeg var minst sliten! Vi hadde over 30 grader hele uka, og med enorme mengder vann, plaget ikke det så mye. Jeg tenker at man kan gjøre akuratt det man vil, for i 2.trimester er stort sett formen på topp!

har hørt det er verst i slutten av juli beg august, men kommer jo veldig ann på da. Nå er jeg veldig vant til å reise til syden og til varme strøk så kanskje litt lettere da, ikke vet jeg. Men tror ikke det bør by på noen prob. Vi reiser 4 august:)

Annonse

Reiser til Kroatia med jentene mine og mor,far og tantebarn 19 mai.Er ikke kvalm lenger, og er i kjempeform....Deilig å være gravid nå.

Skal en tur til sydligere strøk i august med pappanurket og lillenurket.

Ellers blir det vel hus og hage, kjøpte nytt i fjor.Trondheimstur til mor og far, litt hyttebesøk og Sandefjordtur til svigermor......

Det blir litt hit og dit,med bil og fly......

Deilig å bare bestemme litt på sparket.

Vi skal på bilferie til Italia, så håper at formen er bra da.....

Regner med at det går bra, har leid hus og hvis jeg ikke orker å sitte i bilen så lenge, for jeg ta fly og mann og barn kjøre.....

Har vært i fin form i alle svangerskap i den perioden,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...