ozgirl Skrevet 29. april 2007 #1 Del Skrevet 29. april 2007 Har termin i morgen og syns det ikke er noe som tilsier at her at noe kommer til å skje.. andre som blir med over i mai klubben...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 29. april 2007 #2 Del Skrevet 29. april 2007 ser nesten sånn ut for meg også... og jeg hadde termin for tolv dager siden;) lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. april 2007 #3 Del Skrevet 29. april 2007 jeg skal ogsaa over i mai-klubben ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 29. april 2007 #4 Del Skrevet 29. april 2007 Ja da, maiklubben here I come;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ms Skrevet 29. april 2007 #5 Del Skrevet 29. april 2007 Blir nok mai på meg også, ja. 8 lange dager siden termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amsterdame Skrevet 30. april 2007 #6 Del Skrevet 30. april 2007 Har termin idag og er ganske sikker på at det ikke blir noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 30. april 2007 #7 Del Skrevet 30. april 2007 Noen her på overtid ennå? Jeg er 10 dager over termin idag, og må nok også melde meg inn i maiklubben!!! Hadde noen sagt det til meg for 1 mnd siden hadde jeg vel bare ledd av dem siden jeg fødte 16 dager før termin med nr 1. Men men, ikke så mye å gjøre noe med. Var på overtidskontroll idag, og fikk overtalt dem til å sette meg igang på onsdag, så om 2 dager har vi endelig gutt nr to i armene etter lang og kjedelig venting... Gleder oss kjempemasse til å hilse på knøttet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skata Skrevet 30. april 2007 #8 Del Skrevet 30. april 2007 Hei. Blir nok Mai-klubben på meg au, termin for 4 dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessy Skrevet 30. april 2007 #9 Del Skrevet 30. april 2007 hei.. blir med over til mai klubben jeg... termin idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå