Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt litt..formen har begynt å bli bedre, men huden er en eksplosjon, håret er fett og jeg begynner å føle meg litt småfeit istedet for gravid...så har jeg farget håret i alle år, og hørt at jeg ikke kan det pga graviditeten og alle stoffene i fargen..så nå sitter jeg med en fæl ettervekst..hva sier dere jenter?har dere noen tips som får meg til å føle meg litt bedre?det finnes visst økologisk frisør som ikke bruker farlige stoffer i fargene i danmark, men vet ikke om det eksisterer i norge. Kankje jeg bare må holde ut?

p.s. til alle dere som er kvalme og har "ordentlige plager" ikke meningen å være ufølsom med mine småplager her;)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9136375-hmh%C3%A5rfarge-og-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes hårfarge i helsekosten, men den inneholder bla henna, og da er det ikke lett å farge over vanlig hårfarge.

Og skulle du finne på å bleike håret mens det er henna i, blir håret knall oransje...og det lukter høgg mens du farger og det er ferskt!

Jeg ville kansje spurt legen om det går ann å "utsette" seg for vanlig hårfarge, skulle tro det går bra nå om dagen, produktene er jo sunnere nå, enn før i tia..

Men vil du "freshe" deg litt opp for å få litt bedre selvfølelse, holder det kansje med en ny frisyre?? ;) en hårklipp gjør alltid underverker for mitt humør! Med eller uten baby i magen!

Hei!

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg vet at de har en sånn økologisk frisør i Bergen (om det er nærme for deg)... Tror du kan søke på nettet, skrive inn økologisk, det kan hende du får et heldig treff, hvem vet =)

klem fra meg

GODT SPØRSMÅL...Har faktisk tenkt veldig på det jeg og.Har lyst å få det litt lysere, bruker å gjøre det selv,men vet ikke om jeg tørr....Det kan jo være det går i blodet.Det er jo så sterkt på huden......

Føler seg jo nesten hysterisk men det er jo ingen vits å gamble...

Annonse

Hei igjen!

Samboern min mener at det burde stå på pakken til hårfagen hvis det ikke egner seg for gravide..er veldig usikker:)har nå prøvd å søke meg til diverse på internet men finner ikke mye. Jeg bor i Oslo og syns Bergen er heldig som har fått seg økologisk frisør!dette må vi få i Oslo og:)

Får vel ringe til en frisørsalong og høre?Veldig fint å få freshet opp utseende mitt litt!Takk for mange svar:)

det går helt fint å farge håret, men man skal holde seg unna bleking! I nød kan man stripe det for da vil det ikke berøre hodebunnen riktig så mye! I bleking er det nemlig det samme stoffet som i maling....! Husk å luft godt ut om du farger håret ditt, slik at du ikke blir stående i den sterke lukten!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...