gilgi Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 HEI eh81 jeg må virkelig si jeg er imponert du har klart å ta av deg hele 60 kilo, hva er oppskrift om jeg tør å spørre. Blir veldig glad hvis du kan svare meg. Den aerobic-treninga på friskis og svettis mender du den som er tilrettelagt for oss store eller var du med på de vanlig aerobictimene. Har veldig lyst til å prøve, men orker ikke å melde meg inn på kurs hvor jeg må drive å måle og veie maten. blir veldig glad om du tar deg tid til å svare. Masse lykke til iallfall.
eh81 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 hei du:) jeg var med på de vanlige aerobic timene, mener det var middels vanskelighetsgrad på de. det gikk helt fint, og det hjelper helt sinnsykt mye og fort. var ikke med på noe med å måle og veie maten. men jeg hadde min egen kur ved siden av der jeg ikke spiste sukker i det hele tatt. spiste det samme hver dag i 1,5 år: frokost: 2 revyta knekkebrød med snøfrisk (og gastromat), middag: 2 fiskekaker og så mye grønnsaker jeg orket (og gastromat) og til kvelds så var det frukt eller yoghurt. kanskje lurt å ta en salat til lunsj eller noe også, men droppet det jeg. og gastromat passer til all slags mat og er fantastisk godt. rug, som er i revyta knekkebrøene, øker forbrenningen, geietemelk, som er i snøfrisk, er sunt og godt. annanas øker også forbrenningen, så kan være lurt å knaske på noe annanas eller drikke annanas juice. ikke min favoritt, men. vet ikke helt hvor du bor, men jeg bodde i oslo og trente på friskis og svettis i colloseum bygget på majorstua, der er det veldig bra miljø og folk av alle mulige slag. ingen som kommenterer noe som helst og de er gode til å motivere. anbefaler et forsøk på det sterkeste. jeg begynte i oktober et år, og i desember hadde jeg gått ned 15 kg. det funker virkelig, og det funker kjapt og du merker at du bygger muskler og blir sterk og bruker kroppen på en annen måte enn før. og det strammer opp kroppen. er bare så ivrig på dette siden det funket så fint for meg, jeg pleide å haaaaaaaaate aerobic, men etter dette begynte jeg å elske det:) masse lykke til, og tusen takk for hyggelig respons:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå