Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg fikk satt inn to egg mandag 23. og venter i spenning på testdagen! Håper det er to gullegg de har satt inn!

Hva som er rugedag 1 varierer litt etter hvem man snakke med tror jeg. Jeg fikk høre at innsettingsdagen var rugedag 0.

Er veldig usikker på når jeg skal tørre å teste. Forrige gang var jeg på Riksen, og der tok de blodprøve på dag 12. Nå er jeg i Posgrunn og der bruker de ikke blodprøve for å teste, så nå er alt opp til meg. Når tørr du teste?

Mass lykke til med rugingen. Håper jeg snart ser deg her som MedBolle eller noe lignende!

Okei. Da er jeg bare på rugedag 3 da. Synes jeg har holdt på lenge allerede... : )

Jeg skal ta blodprøve på rugedag 14 eller 15. Er det senere enn vanlig mon tro?

Har ikke tenkt så mye på når jeg evt. tester. Men dersom jeg ikke har begynt å blø 2 dager før testing, er det kanskje greit å teste? Men såvidt jeg har lest kan testene slå ut falskt postiv pga medisiner?

Lykke til så mye! Håper du gir en oppdatering på hvordan det går med deg!

Annonse

Jeg fikk satt inn to egg den 25. april. Skal altså være på rugedag 4 i dag..

Foreløpig kjennes alt greit ut og ganske likt forrige runde (da ble jeg gravid). Jeg er liitt mindre oppblåst og mye roligere denne gangen.

Skal teste med hjemmetest 8. mai!

Lykke til alle sammen! :-)

Jeg fikk satt inn to egg den 24. april. Fryseforsøk.

Skal ta blodprøve den 8. mai. Tenker jeg tar en hjemmetest dagen før eller samme dag, så jeg er forberedt..

Går på progynova, så jeg vil ikke få noen blødning om jeg ikke er gravid (mest sannsynlig iflg klinikken). Mens kommer kommer først etter pillestopp.

Ønsker alle lykke til!!

Hei Utålmodig!

Det var da tidlig for blodprøve, eller var det ikke?

Jeg fikk satt inn 26, og har blitt bedt om å komme tilbake til blodprøve 11. mai. Betyr det at jeg evt. kan teste hjemme tidligere?

Utålmodig jeg også... : )

Er det ditt første forsøk?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...