maja81!! Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Har den siste uken vært skikkelig plaget med kvalme om ettermiddagen og mot kvelden/natten, men det har vært borte hver morgen. Utrolig ømme pupper har jeg også hatt og en sånn snål følelse nederst i magen, er mye trøtt og uopplagt. IKM i dag eller i morgen, men tok en test i dag morges for å se om noe slo ut. Fikk negativt svar og rett etterpå når jeg var på toalettet kom det litt mørkt blod på papiret. Har gått og sjekket hele dagen, men tanta har ikke kommet. Vanligvis pleier jeg å ha skikkelige kramper hele dagen før hun dukker opp, men har ikke antydning til tantekramper nå. Er så redd for at jeg bare har gått og inbildt meg saker og ting og at det ikke skal være noe denne gangen heller... Det er kanskje vanlig å blø litt?? Trenger noen gode råd for jeg klarer jo ikke å slappe av!! Har ikke så lyst til å sette i gang med prøveperiode 11 for å si det sånn...
just_mee Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 hei føler med deg.. hadde det sann denne uka.. rar smak i munn og små stikkninger i magen.. ikm på fredag men tester forsatt like negativ.. er oxo redd jeg bare innbilder meg ting.. pleier oxo å få kramper før TR men hakke merket noen ting
maja81!! Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Det er irriterende at man må gå å vente sånn i evigheter. At man ikke bare kan få vite om man er gravid eller ikke rett etter EL?! Disse ukene er fryktelig lange. Er fremdeles lite som skjer her i gården og jeg får stort sett alltid TR på dag 27 (hvor jeg er nå), men aldri senere enn dag 28. Får bare vente til i morgen da. Men håper jo selvfølgelig at TR ikke kommer.. Håper det ordner seg for deg! Si i fra hvordan det går da!!!
just_mee Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 det må du oxo.. får teste i morra... litt kjedelig å gå å vente slikt ja.. lykke til med deg oxo
maja81!! Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2007 Tanta kom, som vanlig! Litt sent bare, men da er det vel bare å prøve på nytt da. Isj, begynner å bli en smule lei. Må skifte nick igjen også!! Hvordan er det med deg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå