Flying Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Går det an å miste, uten å merke det? Eller er det slik at man må ha smerter eller blødninger?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Ved MA merker du ingen ting. MA oppdages som regel bare ved UL.
ambumamma Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 har du en sa så vil du begynne å blø. man kan også blø uten at det er noe da... litt forvirrende det her kanskje:-) ønsker deg lykke til hvertfall
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Ved MA er det ikke vanlig å blø. Ei venninne hadde MA i uke 10 (ble oppdaga på tidlig UL og måtte ha utskraping).
Flying Skrevet 29. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2007 Jeg trodde også at man "måtte" blø.. Vil det si at vi må gå helt til den første UL, før vi får det helt bekreftet?
Teltpluggen Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Er ganske normalt og blø litt ved MA også.. Jeg hadde to små blødninger da jeg hadde ma.. Men tror ikke det er lurt å bekymre seg veldig masse. Selv om det er utrolig mye lettere sagt enn gjort.
Flying Skrevet 29. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2007 Det er nok lurt ja! Selv om det som du sier er lettere sagt enn gjort. Jeg har ingen grunn til å tro at jeg har hatt en MA. Men ettersom jeg ikke har noen symtomer, så blir det jo til at man tenker..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Når du er til jordmor, kan de ofte høre hjertelyd etter 12- 14 uker. Det er jo litt kortere ventetid enn til UL i uke 17- 19.... Det går jo som regel bra, selv om man kanskje får litt annet inntrykk av disse sidene. Kos deg videre:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 mener at dersom man måler hcg får man bekreftet at alt er normalt..hcg vil ikke stige visst ikke..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #12 Skrevet 29. april 2007 En kan som regel høre hjertelyd allerede i uke 6-8 dersom en tar vaginal UL... Så trenger altså ikke vente helt til 12-14..
Anette og Miss Sofie Skrevet 29. april 2007 #13 Skrevet 29. april 2007 jeg har tenkt å bestille tid for ultralyd i mårra å jeg er 8+4. å det går fint det. vet om ei som jeg kjenner som var i uke 5 sånn at hun var sikker før hun gleda seg. jeg synes det er okey å kan gå før uke 18, det er jo helt sinnsykt å må vente så lenge spør du meg!! du får bestille deg en time så får du sett og hørt babyen din. håper det hjelper litt på nærvene pluss at det er jo gøy.. skal ha en liten baby hehe men tror det liksom ikke før jeg ser det om du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå