Gå til innhold

Dere som har erfaring med Quick Response EL-tester, kan dere hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på: Blir testene negative igjen etter EL er ferdig? Jeg har testet i flere dager, og teststreken har blitt gradvis mørkere. I går var den nesten så mørk som kontrollstreken, men i dag var den helt lys igjen.. Hva i alle dager kan det bety? Etter kalenderen skulle jeg ha eggløsning i går. Noen som har brukt disse og observert hvordan de funker? Sist gang brukte jeg clearblue, og det skal jeg jammen gjøre hvis det blir en neste gang også, for dette var litt forvirrende. Hadde en MA i mars, og fikk igjen mensen etter 4 uker og 2 dager. Så man skulle jo tro at ting var i normal gjenge igjen? Kan syklusen forandre seg etter en MA?

Fortsetter under...

Det er nok ikke alltid du kan stole på kalenderen mtp når du skal ha eggløsning. quick respons el test og andre el tester gir utslag 24-48 timer før eggløsning. Så når du får utslag (ifølge bruksanvisningen er to like streker utslag) så kommer eggløsningen 24-48 timer senere. Synes quick respons sin el test er ganske ok, men jeg måtte lese bruksanvisningen nøye et par ganger før jeg var helt inne i det:-)

Da jeg ble gravid forrige gang, fikk jeg utslag på el test en onsdagsmorgen. Hadde sex fredag og lørdags kveld og det ble altså innertier:-) Husker det så godt siden mannen min drev med ukependling på den tiden og bare var hjemme i helgene.

Annonse

Annonse

Jeg tok el test på første forsøk sist og det var fulltreffer i 1 pp..nå er jeg i 1 pp og bruker el test nå også, tviler på jeg har like stor flaks nå men en vet jo aldri:-)Så jeg har faktisk aldri prøvd å bli gravid uten el-test..det er jo så grei indikator på når en har el løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...