Gå til innhold

3D ultralyd---SE HIT!!!!

♥Cutepia lykkelig♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg må dra for å få med 3D ultralyd? Og hvor mye koster det?? Vil så gjerne gjøre det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

De gjør dette på Majorstuen i Oslo.

Er en klinikk som er flinke på dette,men vet ikke helt hvor mye det koster.1000,eller litt over.

Skrevet

På Majorstuaklinikken i Oslo er det kjempebra. Dag (sonograf) en også innmari snill og morsom.

Du kan velge mellom vanlig 3D UL eller 3D UL med legesjekk. Bare 3D koster 1000,-, men hvis du vil ha legesjekk i tilegg koster det 1500,-

Skrevet

Nå koster det 1500 uansett pga at han som var sonograf (bare bildene) har sluttet. Den andre (Molnar) er lege og dermed pliktig å samtidig gjøre en medisinsk undersøkelse, og vips så koster det 1500. Men egentlig er det jo like greit når man først er der? Skal om 2 uker jeg, gleder meg MASSE!

Skrevet

finnes også 3d ul i tønsberg=) har hørt at det er billigere der enn majorstua..

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg var på ultralyd på kongsvinger sykehus og skal føde mitt barn der i november. Der har de 3D og det er gratis for alle som føder der.. koster 20kr pr bilde..

Skrevet

Olavsgaten legekontor i porsgrunn har 3 d, der koster det 800,- Knut Heldaas på vestsiden i porsgrunn har også 3d, men der vet jeg ikke prisen

Skrevet

jeg gikk til heldaas i porsgrunn.vært 2 ganger alt og skal i sep også.jeg betalte ingenting,men nå var dette inne i vanlige u.l undersøkelsene da.betalte kun 70kr for å få det på dvd med hjem.

Skrevet

de har på nøtterøy.. har hørt det er veldig bra der.. det koster 800kr for 3d/4d. gå inn på kvinnedoktor.no :)

• 2 uker senere...
Skrevet

hei ! jeg skal til trondheim......koster 1300 der :-) mener d heter medicus,,,,,, :-)

Skrevet

Heisann..:) Må si dere betaler UTROLIG mye for 3d ultralyd... Jeg fikk det på første ultralyd (ble innkallt) . både vanlig ul og 3d ul med bilder.. kostet meg bare 180 kr. inkl. dvd av undersøkelsen...

Dette var da i rogaland.. så... men.. allikevell.. 1500 var litt drøyt for noen bilder...

• 1 år senere...
Skrevet

hvor var dette?

Bor i haugesund og ønsker 3d ultralyd..men synes jo at det veldig dyrt med 1500....har du tips?

Hilsen lisa

Skrevet

Har bestilt time til 3d UL på Jessheim. Privatklinikk. Betaler vel ca 1200 kr. Får da med bilder og dvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...