Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ventet på den pokkers tanta i ukesvis nå!!! Det er jo merkelig at når en venter på henne, da skal hun gi seg så forb.. god tid!

Det er nesten syv uker siden jeg hadde utskrapning, men jeg tror jeg hadde el for ca. 12 dager siden, så jeg må vel holde ut ett par dager til. Er bare så innmari lei av å gå slik å vente, og ikke få gjøre noe fornuftig i fht babylaging.

Har vært hos den healeren som jeg var hos rett før jeg ble gravid sist, i håp om at ett besøk hos henne kunne sette fart på sakene denne gangen også. Hun mente jeg ikke måtte vente lenge denne gangen, og at det bare var tull at jeg skulle prøve progesterontilskudd. Alt vil gå bra neste gang, sa hun. Du vil få ett friskt og velskapt barn. Det som var litt frustrerende, var at hun ikke ville fortelle hvorfor det gikk galt sist gang. Hun sa bare at det er ikke alt en trenger å vite. Kan ikke si jeg ble beroliget av akkurat det!

Jeg greier dessverre ikke helt å ta inn over meg det hun sa, og tro på det. Men det har vel sin grunn i at jeg er deppa og oppgitt for tiden. Kjenner meg ikke så håpefull akkurat...

Nei, jeg får vel bare sitte her og vente i håp om at tante pose snart dukker opp. Kanskje jeg blir litt mer håpefull og positiv da..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9135057-n%C3%A5-er-jeg-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Det tok lang tid efter SA innen hormonene kom i rute for meg også. Men din syklus vil snart vaere regelmessig og grei igjen. Synes det var oppmuntrende ord fra healern der.

Men ventinga er slitsom, det er den.

Stor klem fra meg. Det blir intressant å se når du blir gravid, for det er et spörsmål om NÅR, ikke OM.

Klem igjen,

Ville bare sende deg en god klem Smugs. Skjønner at det føles meningsløst å vente på tantebesøk. Håper hun snart dukker opp slik at dere kan starte på babyprosjektet igjen. Skal se det ikke tar så lang tid før spiren sitter igjen.

stor klem fra

Skjønner at du blir lei og fortvila. Leit at du nylig har hatt en SA. Ser av svaret ditt at du sikkert ikke bor så langt fra meg. Vi bodde 4,5 mnd. på sykehuset i Ålesund med sønnen vår vi. (Før det var vi 4,5 mnd. i Trondheim). Tro hva healeren mente med at det ikke var alt du trengte å vite? Skjønner godt om du dveler litt ved det.

Annonse

Klem klem smugs vennen..

Ps:healeren din har rett vettu,stå på så blir det virkelighet,har dere foresten prøvd denne pp,er du sikker på at tanta ikke uteblir pga spire?

(antageligvis var det spiren det var noe galt med sist siden hun sa prog.tilsk.bare er tull)

Håper dere klarer det fort om du ikke allerede er gravid da..

Føler meg optimistisk på dine vegne;)

Lykke til.

Skjønner godt du er frustrert over å vente på tanta smugs!! Det er ille nok å gå gjennom sa om man ikke skal slite lenge med å komme inn i rytmen igjen også......

Nei, nå får tanta kjenne sin besøkelsestid og innfinne seg pronto - for så ta avskjed for det neste året!!! Her skal spiren sitte!!!!!

(= venteklemmer =)

Venter du på tanta enda Smugs. Herregud da kor kjedelig!!!!!

Sender masse positive tanker din vei. Nå må hun se å dukke opp.

Jeg hadde EL i helgen. Tror jeg. Så vi har stått på en del i det siste:-) Håper at spiren sitter nå.

Klem fra meg til deg

Forstår at du er lei Smugs!! Men det er så lite å gjøre noe med, vi har vel vært der alle sammen......Du får stole på at dama har rett mht ny baby, og prøv å slå deg til ro med at ting ordner seg. Du er jo bare ungdommen, dette har du tid til, selv om tiden går seint når en prøver. Tenker mye på deg, og sender deg en oppmuntringsklem!!!

Hei Smugs!

Hvordan ligger det an nå? Har tanta kommet, eller har hun kanskje tenkt å holde seg unna deg veldig lenge? Forstår godt at det er kjedelig å vente så lenge, men det er jo store sjanser for at du snart sitter med ny spire!

Gode ønsker fra

Annonse

Heisann :)

Jo nå endelig i dag kom tanta! Gikk og følte hun var i nærheten i hele går, og i dag tidlig viste hun seg i bøtter og spann ;))

Dermed er jeg endelig i rute igjen, og kan begynne å telle dager i min første pp etter ma`n.

Håper vi slipper å vente så lenge noen av oss!

• 5 år senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...