Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

krysser fingrene for deg, siden du ikke har hatt mensen på 2 mnd så er det jo større sjanse for at du er det. jeg skal egentlig ha mensen i morra håper at jeg ikke får den.har vært gravid før men har mistet. så jeg håper at vi greie det snart uten og miste. Alle rundt meg har fått eller skal ha. så når er det min tur??

Annonse

får vell krysse fingrene for deg jeg ! Du skjønner at mensen min bruker å være litt uregelmessig men det bruker å være 2-3 uker sein, men nå har det gått 2 mnd ! Jeg prøvde å bli gravid i Februar , tok test den 20 Februar, mn negativt og fikk mensen dagen etter testen :( så nå har det jo gått en stund !.. Får krysse fingrene jeg ! For har allerede 2 venninner som er gravide ;p

vi får krysse fingrene for hverandre, bruker å ha ganske regelmessig mens, kan være opp til 4 dager forsinket ikke no mer enn dt. føler at alle rundt meg er gravid, tre på jobben er det, svigersøster som er det . søkenbarn som er det, og så er tre venninner som har fått innen dt siste halve året. er det rart at man er barne sjuk ??;);)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...