Gå til innhold

Noen som hadde sex 1 - 2 dager før EL og venter jente?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det stor fare for at vi får jenter om vi har sex en til 2 dager før? Dette blir jo spennende for det hadde vi. Nå er det bare å vente igjen, men vi sliter jo mye med å få barn og jeg har ingen fra før.

Det viktigste er å ikke gi opp!!

Lykke til til deg å! : )

Jeg brukte eggløsnings tester i perioden da jeg ble gravid så jeg kan si dette med stor sikkerhet. Lh økningen var dagen etter at babyen ble "laget". Jeg var først skuffet for mannen min måtte reise til utlandet på jobb, og eggløsningen skjer jo 1 - 2 dager ETTER at Lh økningen har funnet sted. Så jeg ble gledelig overrasket over å EEENDELIG være gravid, og har nå en Deilig jente på 1 1/2 år.

Har nå hørt at "svømmerne" som inneholder Y kromosomet er raskere så hvis egget allerede er på plass vil det vanligvis være en mannlig svømmer som vinner racet.

Men må svømmerne vente på egget dør de mannlige svømmerne mens X-kromosom bærerne er mer seiglivete (og tålmodige?), og har da større sjanse for å vinne egget.

Vi hadde gutt fra før og jeg var veldig opptatt av å prøve så best som mlig å få laget en jente.... Hadde sex 2 dager før EL og jeg var overbevist at jeg ventet jente i og med at kvalmen hadde vart så lenge og at alt i dette svangerskapet var anderledes enn i det første. Overraskelsen var derfor stor når vi på UL kunne se en liten gutt. Nå er lillegutten snart 2 uker og er verdens nydeligste. Han har en stolt storebror på 2 år.

Jeg elsker alle guttene mine over alt på jord!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...