nadia`s mamma Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 er det noen som har det? lurer på å kjøpe til datteren min, men lurer på om det er verdt det? har ikke lyst til å kjøpe noe som ikke har noen nytte egentlig.... er barna noe opptatt av denne da? hjelper det dem å sovne? håper noen kan gi noe svar:)
lifa og Eline Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Hei Vi kjøpte en til eline når hun ble født. Den er det musikk i og det er 3 figurer som henger ned som går rundt. Den vi har er formet som en giraff i hodet. Vi brukte den aldri npr hun skull sove men var kjempekjekk å ha når hun våknet blid og fornøyd om morningen. Da satte jeg på musikken slik at figurene gikk rundt og hun kunne ligge der i opptill 45 min. mens jeg fikk stelt meg og også ofte soist frokost før jeg gikk og tok henne opp fra senga. Jeg synes det var veldig greit å ha den ettersom det var deilig å kunne stelle seg og spise frokost alene. Men de kan oftes ikke brukes lenger enn til 5 mnd. pga. kvelningsfaren. Det er det som er anbefalt. Vi brukte vår lenger. Vår er forøvrig til salgs ettersom snuppa her ahr blitt 14 mnd.
nadia`s mamma Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 hei hvor mye skal du ha for din da? kanskje jeg kan kjøpe den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå