storbil Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Jeg har en på 2 1/2 og en nyfødt. Hvilken søskenvogn er den beste syns dere? Jeg har ingen erfaring med tvillingvogner. Vil gjerne vite hvorfor dere liker den vognen dere anbefaler og ca hva den koster. Og evt.hva dere ikke liker med vognen og andre vogner. Er veldig glad for alle svar. Ha en fin dag alle sammen. Vennlig hilsen Storbil:-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg får 19 mnd mellom mine. Ønsket en vogn som var: - maks 75 cm bred (kommer inn vanlige dører) - full liggestilling til begge barn, med fysisk skille imellom - bag til baby vendt mot den som triller - svingbart forhjul - lett å løfte/trille Man har også mulighet til å feste bilstol (maxi cosi/izi sleep) på vognen med en adapter. Med disse kravene endte jeg opp med Duowalker SKY fra Easyvalker. Foreløpig veldig fornøyd,men har bare trillet med storebror i. Mener vognen koster ca 6000, så kommer evt bag i tillegg på 1500 og adapter 500. PS hvis du går for denne, og trenger en blå hardbag til, kan du kjøpe en av meg. ) Helt ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå