Gå til innhold

Noen under 20 år her som planla å bli gravid?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha.. jeg er fra nord jeg, derfor kom det en æ inn.

Beklager så rettskrivningspolitiet Odyssey.

Skjønte ikke helt hvorfor du sa du hadde så mye i mot unge gravide siden du er ganske ung selv.

Jeg er ikke blind heller.Ser ganske godt.

Jeg vet godt at det i noen tilfeller ikke ender så bra, men så synes jeg heller ikke at noen her skal komme og fortelle andre at deres valg var feil.

Gjest Odyssey*høygravid*

Tja.

1. Jeg planla det ikke i ung alder, jeg ble det i en alder av 20 - med prevensjon.

2. Iom. jeg er "ung og gravid" så er jeg selvsagt innom her - men det er veldig sjeldent. Kom faktisk inn hit nå kun pga denne diskusjonen.

Ser ikke helt hvor noen sier at dere har valgt feil - jeg ser at noen ikke syns dette er helt sunne holdninger. Jeg ville ikke valgt å få et barn som 16åring, og jeg valgte helt frivillig bort et barn i ung alder.

Siklerotte, Incinta og jeg må få lov å ha VÅR mening vi også, men det tåler ikke sånne som deg fordi da blir dere provoserte over at vi ikke syns noe særlig om det. Latterlig. Vi respekterer dere vi, men vi sier bare vår mening.

Annonse

Når de ikke skjønner det selv, så bør de få litt vett banket inn i hodet sitt!! For det er IKKE greit!! Og tør jeg spørre hvorfor dere liksom har så mye penger hver mnd. når dere er unge og derfor ganske så åpenlyst ikke har mye utdannelse...?

Eller skryter du på deg litt nå?

Annonse

Vel... Når folk planlegger å bli gravide i en alder av 16 år osv... og jeg betaler for at de skal kunne forsørge seg selv og barnet.... Vel, det er BARE feil! Men de fleste her inne synes jo barn er alt... Finner det ofte litt merkelig at de som ofte blir planlagt gravide ikke har noen venner og må finne seg nye her....

Er jeg 16 år?Nei.

Men, så betaler ikke du for at vi skal forsørge vår familie.

Utroli mye annet jeg skulle ønska jeg hadde sluppet å være med på å betale.

Jeg er planlagt gravid og har masse venner jeg.

Er innom her i ny å ne, men trenger ikke sitte her for å ha noe å gjøre.

Eller for å finne meg nye venner.

Men, siden denne diskusjonen ikke kommer noe vei uansett er det ikke kanskje på tide å legge den død da?

Snakket jeg om deg? NEI.

Men jeg betaler søren meg for å sørge mange andre her!! Men såklart, alt for å få barn! Er en dans på røde roser....

Men, greit for meg.... Folk må jo få barn som aldri får reise i sitt liv, være med på klasseturer osv. fordi de ikke har råd til å sende barna med på sånt:)

Hipp Hurra for det!!

æ e no 16 år og uplanlagt gravid, gikk på p-pilla. men valgte å beholde siden æ har støtte fra barnefaren og familian våres.

må si mæ enig i at å planlegge barn i så ung alder ikke e det smarteste. utdannelse kan man ta uansett, ka har det å si om man vente 1 eller 2 år? mange får barn f.eks midt i legestudian..

sjøl tar æ et friår no, og så e det to år på vgs, to år som lærling og så har æ en utdanning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...