Grublegruble Skrevet 10. mai 2007 #26 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei Skifer og alle dere andre søte! Det er jeg som er "anonym" ovenfor, prøvde å signere i går men kom opp som anonym, må finne ut hvordan dette henger sammen, laget en liten profil i går da jeg leste tråden og ville så gjerne være med dere her inne. Føler meg ganske alene, skal i forening i dag hvor alle snakker om ungene sine hele tiden...og så har typen bedt om at jeg ikke sier noe om tingenes tilstand ennå...blir tøft, for de vet vi prøver og prøver...så spørsmål om vi har fått sjekket ut ting, det kommer. Har fortalt det til tre nære venninner, og er så skuffet, for det er tre uker siden men ingen spør hvordan det går...skjønner det ikke, for vi er jo så gode venninner, men dette var visst ikke noe å snakke om...derfor er jeg så utrolig glad for at det var svar her nå!! Og at det er andre her som vet at dette er tunge ting å fordøye!! Har masse å være takknemlig for, men det kverner en del spørsmål i mitt hodet...klarer ikke helt å fungere på jobben og akkurat nå kreves masse, hadde en elendig presentasjon i et møte i dag, off, kan ikke forklare at jeg har litt å tenke på heller, så det er bare å fortrenge mens en jobber, men kjenner jo effekten av det etterhvert. Skal ta sprøyte på lørdag kveld, første gang...håper pysa klarer å stikke seg selv...da skal det gå 36 timer før egget løsner og legen sa det skulle være bra å ha samleie allerede søndag og mandag...får vel stole på det da, men da er det en uke siden sist, for vi tenkte og vi skulle spare opp en god ladning...noen steder står det jo at de ikke skal være eldre enn 7 dager, men utfra denne tråden virker det jo som om det ikke skulle være så farlig om de ble eldre heller, så hva sier dere jenter, bør vi spare til søndag? off, her legger jeg jammen ut, dere får unnskylde detaljene, bør vel ikke gruble og planlegge for mye, men vanskelig å la være.... beklager at jeg maser om mitt her, føler masse med deg Skifer ang avskjæring pga alder! Utrolig leit...godt å høre solskinnshistorien om eksmannen som var erklært steril og som er far til tre, tusen takk til deg som delte den!! Det er sånn som gir oss andre håp Ønsker dere alle en god kveld! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9134393-er-her-jeg-og/page/2/#findComment-9257362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå