Gå til innhold

hva tar man med på sykehuset til ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg,

Har du fått innvilga keisersnitt på KK nå? Eg skal til Voss på torsdag til samtale om forløsning. Kvir meg som ein hund. Er i veke 35 nå, så nå må eg få det avklart snart. Det er tortur å gå slik i uvissa.

Men, til spørsmålet ditt:

Det eg tenker eg bør ha med:

- morgenkåpe,

- sandaler (liker ikkje tøfler)

- mjuke bukser som ikkje er trange over magen

- t-skjorter

- Unguentum brystvortesalve

- toalettsaker

- hentesett til babyen

- fotoapparat

- mobil og lader til denne?

Tja, eg kjem ikkje på meir i grunnen. Håpar andre har gode tips.

Skal på siste samtale på fredag.. vet hvor du kommer fra ja, gruer meg voldsomt jeg også, men har ikke tenkt å gå derfra uten et garantert ja!!!!

Har lest masse og har backing fra lege, jm og psykr. sykepleier. Hvis ikke det er nok for de der toskene, så må jeg bare bli innlagt sier jeg til dem, for jeg blir et slikt nervevrak at der er fare for både meg og ungene mine! så det så!

De får ikke nekte meg!

Håper virkelig at du får på voss. Har hørt at de er utrolig snill og forståelsesfulle der.

(jeg er forøvrig akkurat startet uke 36, så haster litt her også, spes. sidn mine alltid kommer 2 uker tidlig)

Takk for listen, høres bra ut.

enig med tøfler=blæh

Eg kryssar fingrar og tær for at du skal få keisersnitt på KK! Eg er alt for veik og svak i denne situasjonen. Nå er søvnproblema tilbake for fullt sidan eg skal til samtale på torsdag. Eg las faktisk at ein overlege på KK uttalte at dei aldri tvinga jenter til å føde om dei ikkje ville (i ein artikkel om setefødsel og keisersnitt). Kyss meg bak, tenkte eg då. Nei, eg håpar verkeleg at du klarar få gjennomslag der, og at du ikkje får traumer etterpå på grunn av drittbehandlina du har fått derifrå. Og så håpar eg verkeleg at eg blir høyrt på Voss, om ikkje vert eg truleg ein fare for meg sjølv eg også....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...