10102007 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei, nå har jeg også begynt å kikke på barnevogner, og jeg syns Brio Happy ser ut som en veldig fin vogn. Er det noen som har erfaring med denne og kan gi meg noen tips? Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Syntes dette er en knallfin vogn,særlig i brun. Har aldri likt brio før denne kom. Men den fikk en alvorlig sikkerhets anmerkning i foreldre og barn testen, kan finne testen på tv2 hjelper deg sine sider.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Vi har også tenkt på Brio Happy når den engang kommer en liten en. Jeg så også testen på TV2 Hjelper deg. Men Brio har gått ut etterpå og sagt at de har utbedret "feilene" som ble avdekket i testen, og dessuten var test temperaturen på -40 tror jeg. Og hvor ofte er det så kaldt her i norge???!!! Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått til en butikk og sett og prøvd vogna. Så blir du nok fornøyd skal du se ;-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 I siste Foreldre og barn magasinet, så testet de barnevogner og der kom Brio Happy veldig dårlig ut..
Mazza** Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Vi har vært og sett og prøvd ut brio Happy , og bestemt oss for at den vogna SKAL vi ha!!! Kjempefin! Synes testen dere andre refererer til er fullstendig missvisende , og velger å se bort fra denne...tipper at ikke en jævla kjeft har kjøpt den som vant!! Mye tull det greiene der altså. Vi skal ha i sept og skal trille på vinter , skal ha brun happy med compact chassi , fant ut at det var det beste når man skal trille i snø og sånn....det er nemlig stivere og hjulene vil dermed ikke " bore" seg ned i snøen. Vogner med mye demping er vanskeligere å trille på vinterføre.....også er brio kjent for god kvalitet! Det er viktig!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer med vognvalg! den vogna er bare så lekker i dypvogn farge brun. Sportsdelen er jeg ikke helt komfortabel med enda... du kommer ikke til å angre, jeg har heller aldri likt brio før denne mod kom... skulle ønske det var meg som trengte vogn nå.. he he! - Anne -
Mazza** Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Vi skal mest sannsynlig ikke ha sportsvogna vi....kommer muligens til å kjøpe en annen vogn neste sommer....
Gjest Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Vi har kjøpt Brio Happy Duo da det var den vogna vi falt pladask for! Har kjøpt både bag og sportsdel, khaki bag og svart sportsdel. Gleder oss til å trille lillegutt i den:-) Understellet er helt genialt i og med at hjulene feller seg sammen når man legger det sammen, helt supert for oss som kjører en del. Understellet gikk inn på langs i bagasjerommet på bilen vår og det synes vi er en fordel for å få plass til bagasje. Angående TV2 testen har Brio endret på de tingene de påpekte, det opplyste de oss om på Barnas Hus hvor vi kjøpte vogna.
Potetnisse Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Har også kjøpt Brio Happy, og er veldig happy for det:-) Mørke blå bag og grå sportssete, og nå gleder vi oss til lille mann kommer om tre uker, så kan vi trille! Virker veldig solid og grei, og virker fin når vi slår den sammen. Hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå