Gå til innhold

Må bare skryte litt av gubben!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo inn et innlegg her for noen uker siden om at jeg følte gubben ikke forstod min situasjon med å være kvalm,være sykmeldt,ha blødninger å bare ligge på sofaen,ha bekkenløsning og bare MÅ ta det med ro, noe som er dødskjedelig for undertegnede...

Vi hadde en 3 timers lang samtale sist søndag hvor jeg bare gråt og var så frustrert over alt, og jeg vet hormonene mine svinger veldig opp og ned.......

Han har skjønt det!!

Han tar mye mere hensyn nå til meg, og skjønner det ikke er så gøy med en slik tilværelse hvor man bare plages.

Fikk 20 hvite nydelige roser her på fredag, og han hadde bestillt bord på Majorstua for middag i går kveld.

I går sa han plutselig at ; Jeg gleder meg sånn til å få en baby med deg jenta mi.....Det er så godt å høre!!

Som er så lang sa han og så tok han ut armene ca.50 cm...hehe

Han sier ofte jeg er så flott. I morgest våknet jeg og han spurte har du det fint: Jeg sa ja, men håper babyen har det bra.Det er ikke sikkert sa jeg. Jeg har fåt pollenallergi og nyser og snyter meg hele tiden. Så har jeg fått litt brunlig utflod ikke mye men jeg er lettblødelig så det er normalt.Men man tenker litt da, og da sa han: Klart den har det bra,han ligger jo inne hos deg og du er så frisk og fin...

Godt å høre slikt når man går der og lurer og lurer på alt........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9133686-m%C3%A5-bare-skryte-litt-av-gubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre babykos71!

Synest det hørest ut som du har funnet et skikkelig flott eksemplar av arten:-)))))

Misunner deg de 20 rosene ja;-)) Løvemannen går Jostedalsbreen i helga, men han sukket et langt sukk på fredag og sa.."uff nå angrer jeg meg... har mye heller lyst å være hjemme sammen med barna og kline med deg jeg;-))

Jeg unner gubben den gutteturen veldig, men du verden så godt det gjorde å bli sett lell....hormonene blir veldig lett tilfredstilte her i gården nemlig:-))

Ha en videre fin helg da!

Nå skal vi på tivoli!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...