Gjest Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Ja,fikk svar fra sykehuset,opptil 8 uker ventetid! men skulle få det innen 3 mnd(ventelistegaranti),var ikke sikkert det tok 8 uker,men tenkte å bestille privat til jeg er i uke 9,får jeg på sykehuset innen den tid så avlyser jeg bare den private timen. Skulle ha søkt med en gang jeg tok + test ser det ut som. Skal du på det? har veldig få/nesten ingen symptomer nå,så jeg er litt bekymret for det. Vet at det ikke er noen sammenheng mellom symptomer og om det går bra,men hadde jo få sist også og du vet jo hvordan det endte.
carina og *jentegullet* Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 d var lang vente tid.....jeg skal på ul 8 mai,på bryn. legen lurer på om d er 2 der inne.....hjelp...eller om jeg er lenger på vei,er 6 uker i dag. symptomene mine varierer fra dag til dag de..blir helt forvirret kunne de ikke bare vært der hele tiden...så man ikke trenger og bekymre seg...
Gjest Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 2! det hadde vært morsomt det. Jeg synes også symptomene kunne ha vært stabile,blir jo helt koko av å tolke de hele tiden. 1 gangen jeg var gravid så var jeg glad jeg ikke hadde store smerter og blødde,men jeg erfarte at det kan gå galt likevel,det er skremmende å tenke på synes jeg. Både gleder og gruer meg til UL,mest gruer meg tror jeg....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 hei!! Jeg er inne fra 2.trim! Ville bare si at jeg aldri har hatt et eneste gravid-symptom! Jeg er nå 20 uker på vei, har ikke mage, eller kjent liv. jeg har mildt sagt vært så bekymret at det har gårr psykisk inn på meg. Så var jeg på UL i uken som gikk og det gikk veldig bra!! Der lå den lille luringen og sparket og slo!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 glemte og si at je hadde 3 blødninger i 1.trim, og at dette skyldes mye av bekymringene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå