jcesjohn Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Er gravid i 9 uke, første gang:) Men alle disse plagene man hører om uteblir. har disse mensen lignende murringene, og tisser mye, samt at jeg kan sovne på sofan når jeg setter meg. Puppene var veldig ømme, men det har avtatt litt. det verste er at jeg blir litt engstelig over ikke å være kvalm ol, flere som har det slik? Som noen ganger ikke kjenner noenting? Skal til lege imorgen, å be om tidlig ultralyd, kanskje det kan roe meg litt:)
Gjest Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 du trenger ikke å bekymre deg. Heller se på deg selv som veldig heldig som slipper unna m de verste plagene! min første hadde jeg ingen plager eller noen ting. Da visste jeg heller ikke at jeg var gravid før i 11 uke :-) sånn kan d gå... ikke alltid like oppmerksom ;-)
Gjest Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 jeg har få symptomer også,og er litt bekymret p.g.a det,er 6+4,vet at det ikke er noen sammenheng med hvor mye/få symptomer man har om det går bra,men man kan ikke la være å tenke sånn som oss når man har få symptomer.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 VÆR GLAD for at kvalmen ikke er kommet til deg, du er heldig, kan godt få overta en del av min vist du vil=) ikke vær bekymret for at symptomene ikke er så voldsomme=)
liin Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jrg hadde det HELT likt som deg. Både første gangen og denne gangen. Vær glad; det er dette som er normalt for deg. Lykke til. PS: kvalmen kan komme senere, så vær forsiktig hva du ønsker deg...he,he.
Engle barn Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Hei hei. Jeg er nå gravid for tredje gang er 8+0 idag, har lite symptomer, bare litt mensmurringer og veeldig trett om ettermiddagen. I mitt første svangerskp hadde jeg og lite symptomer, men i mitt andre hadde jeg den STORE kvalmen til i ca uke 11-12. Så føler med de som er kvalme nå for det var ikke godt å gå slik. Tror det er veldig individuelt fra svangskp til svangskp hvilke symptomer man har. Nyt at du er i så fin form da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå