Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei! Er det noen her som har fullgåtte svangerskap som har hatt brunaktig utflod i perioder. Jeg fikk litt rødt blod/slim på papiret igår men idag er det ikke vært noe. Er det noen det har gått bra med? Hører bare om de det ikke gjør det med...Mistenker MA men.. Er straks 10 uker nå..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Rødbrunt utflod er ganske normalt i begynnelsen av et svangerskap. Skulle det derimot komme friskt, rødt blod og mye av det, ta kontakt med helsehjelp.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 jeg ville dratt til legevakten, dette høres ikke bra ut!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Ånei, nå kom det mørkt blod om mye mer. Ja da er nok mine dager talte her men takk for svar likevel. Gråter og gråter og samboer er borte og vil ikke ødelegge ferien hans med og fortelle dette. Andre MA dette. Å blir så lei meg. Klarer ikke ringe legevakten for jeg er redd og føler meg så alene. Ingen andre som vet dette:(
Mitzy Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Like så greit og ikke være anonym lenge. Det var meg som her MA igjen. syns bare jeg ble så masete:) Blir en lang pause nå. Nervene mine holder ikke lengre. Så får være fornøyd med det jeg har som er hundene mine. Så da:) Takk for nå) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå