Gå til innhold

MA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vertfall når jeg opplevde ma, blødde jeg (måtte gå med bind/innlegg) i over en uke før jeg fikk sterke smerter og ble innlagt på sykehus...

Det er ikke unormalt å ha små blødninger i starten av svangerskapet, så ta det helt med ro:)

Du skal jo snart til legen, regner jeg med. Spør legen om dette, kansje du får en tidlig ul?

Lykke til:)

Ånei, nå kom det mørkt blod om mye mer. Ja da er nok mine dager talte her men takk for svar likevel.Blir nok en lang pause i barneprøving nå. Gråter og gråter og samboer er borte og vil ikke ødelegge ferien hans med og fortelle dette. Andre MA dette. Å blir så lei meg. Klarer ikke ringe legevakten for jeg er redd og føler meg så alene. Ingen andre som vet dette:(

Når jeg hadde MA hadde jeg ingen blødninger. Men er nå gravid i uke 18 og har hatt blødninger, men alt hart vert skjønt på ul. :) Har hørt hjertelyden flere ganger, kjenner spark og magen vokser. Blødning trenger IKKE å bety abort! Jeg kjenner flere som har blødd under svangerskap og fødd friske og sunne babyer. :) Lykke til! Håper det bare er falsk alarm, det var det hos meg. :)

Uff, høres ikke bra ut! Har tenkt på deg lenge og lurt på hvordan det går... Har du fortsatt ikke vært hos legen? Håper du har snakket med samboeren din eller noen andre nå. Man bør ikke gå å slite med det alene! Og samboeren din vil sikkert ikke like å høre at du har slitt med dette alene, selv om det selvfølgelig vil legge en demper på ferien... Er det lenge til han kommer hjem igjen? Og som før nevnt er det vel kanskje ikke 100 % sikkert at det har gått galt eller?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...