Gå til innhold

Jeg er gravid:) Og lurer på noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når starter man å kjøpe mamma klær??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg også på... Liker å være ute i god tid jeg da og hater tanken på å stå der en vakker dag og ikke ha noe å ha på meg.

Er 7+5 i dag og tror nok jeg kan vente en god stund ennå, ingen problemer med de vanlige klærne. Det er mulig jeg begynner å kjøpe litt når jeg kommer over i 2.trimester og har fortalt alle rundt oss om vår lille hemlighet.

Hadde tenkt å bestille litt over nettet, da det ikke er så godt utvalg her jeg bor, men noen her inne mente at det kanskje ikke var så lurt. De hadde nemlig lett litt for å finne klær som satt fint. Så jeg tar kanskje en storbytur i løpet av sommeren....

Skrevet

Ikke stress med å kjøpe mamaklær, ta det etterhvert som magen vokser. Om det er første gang går det ofte mange uker før magen tar så stor plass. Bukser er kanskje det behovet som melder seg først. Til overkroppen kan man kjøpe noen lange singlets som man kan ha under vanlige gensere som med tiden vil bli litt korte. Så må man bare venne seg til å ha et lite utvalg klær i den tiden man er gravid med kul på magen. Det er ikke verdt å bruke mye penger på klær, og det er alltids noen du kjenner som har noe liggende på lur. Lindex, H&M er ok steder for mammaklær som ikke river for mye i lommeboka. Så skal jeg love at når man er i gang med nr 2, som jeg er, ønsker man å kjøpe litt nytt :) Det er enkelst å kjøpe når magen er på plass, for det kan være at du får en lav mage, høy mage, spiss mage osv - det er ikke slik at alle mammaklær passer uansett, det er som med vanlige klær. Gå i butikken og prøv! Gensere er selvfølgelig greit å kjøpe på nettet. Lyklke til!

Skrevet

Det varierer veldig mye fra person til person! finnes ingen fasitsvar her nei..

Jeg er 13 uker på vei, og har måtte bruke mammabukse i en uke nå, er litt overaska over at jeg har mage allerede, siden jeg er 1.gangs! Men samboern synes det er veldig stas, da..jeg skulle gjerne ha venta litt lengre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...