Gå til innhold

Noen som vet om en god nettside om tvillinger...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lpnt meg noen bøker om tvillinger, men alt i de bøkene går fra barnet er ca 1 år og oppover. Har også meldt meg inn i tvillingforeldreforeningen, men synes også der at det meste av infoen var fra barna var klar for barnehagen og oppover.

Jeg savner info om utviklingen i magen og den første tiden hjemme. På barn i magen så står det gjerne "nå er barnet så og så stor - hvis det ikke er flere da......"

Fortsetter under...

Hei

Det er en side, som heter www.tvillingforum.com utrolig fin side for oss med tvillinger innenfor eller utenfor magen..

Vet ikke om jeg burde lagt linken her.. men det ene eksluderer ikke bruken av det andre.

Går under navnet Dobbelt glede, eller DG

På www.i-am-pregnant.com har de en side der de følger tvillinger.

Du får ikke den samme uke-for-uke, men ca fire uker av gangen.

http://www.i-am-pregnant.com/pregnancy/calendar/twins/24-28

kan du se fra det som står fra uke 24-28 for tvillinger.

Oversiktlig og greit, synes jeg.

Selv om det selvfølgelig hadde vært kjekt med uke-for-uke her også.

Har vært inne og sett på tvillingforum.com, men syntes det var en elendig side. Eller er der bare jeg som ikke har skjønt siden....???!!

Når jeg trykker på en innlegg som f.eks. heter "tvillinggravid" så kommer det bare opp "ingen innlegg de siste 30 dagene"!!!!! SÅ det virker ikke som at det er noe særlig aktivitet der inne!!!

Annonse

Hei

Dere må lage profil for dette er et lukket forum for kun flerlingforeldre...

Man blir avhengig, er utrolig bra, mange flotte folk der inne. Veldig interaktivt. Ikke fagpersoner med artikler som her, men erfarne tvilling/flerling foreldre!

den er ikke kjipt, lover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...