Gå til innhold

Dere som har vært på tidlig UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL når jeg er 5+4, pga svangerskap utenfor livmor tidligere. Skal utelukke det tidlig denne gangen. Men hva klarer legen å se så tidlig? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke se noen ting, så dette høres rart ut. Det er ikke noe poeng med tidlig UL før i uke 7.

Skrevet

De vil se plasseringen... at det ikke er utenfor livmoren=) er vel det de vil sjekke nå siden det har skjedd deg før... lykke til m alt=)

Skrevet

NOE må de vel kunne se, ellers hadde det jo ikke vært vits å få meg inn så tidlig. Håper på at de kan se fostersekken iallefall, sånn at vi kan utelukke en ny exu. Jobber du med ultralyd "anonym"? Hvis det er sant som du skriver, så er det bekymringsfullt, for de fleste svangerskap i egglederen sprekker lenge før en er 7 uker på vei. (Selv om det ikke skjer med alle).

Skrevet

Ja, det er lett å gjemme seg bak anonymknappen.

Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 6+5 og da så vi en blinkende liten sak i livmoren.

Jeg tror ikke hjertet har begynt å slå i uke 5, men de kan sikkert se fostersekken.

Jeg var på ny ultralyd i uke 7 og da kunne legen også måle og bekreftet at alt var i orden som man kan se så tidlig.

Skrevet

Takk for svaret "liten kuling". Jeg er så klar for å få konstatert at fosteret vokser på riktig plass denne gangen, og er bare så redd for at legen ikke kan gi meg et svar så tidlig. Vi får bare se hvem som har rett. :-) Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

jeg ar vært på ul i uke 5 og da kunne de se hvor det lå henne..

selv att man ikke kunndese så mye så så det att det var noe der:):)

jeg skal og på ul i morra og da er jeg ca 6-7 uker, de mente att da kunne men se hjerte slag..

lykke til i morra da Frøya79 med nyttårsbaby?:):)

Skrevet

Tusen takk! Da skal jeg ikke gi meg før gyn har leita skikkelig :-) Lykke til på UL i morra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...