Gå til innhold

setefødsel, noen flere??

Anbefalte innlegg

HEI!

HAr termin 7 mai å babyen ligger med rompa ned.

er det noe håp for at den snur seg på 8 dager??

Ska på sykehuset om 4 dager for å sjekke om bekkenet mitt er stort nok for setefødsel. Er litt bekymra for setefødsel....

Noen flere i samme situasjon-..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9132826-setef%C3%B8dsel-noen-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..

snuppa mi ligger også i sete. skal på UL i morgen for å få bekreftet dette og for å eventuelt få snudd a. (tror ikke det blir i morgen da)

Jeg er veldig rolig i forhold til dette. det er mange som har gjort det før oss, så vi skal nok klare det vi oxo;) dessuten er det hode som er størst uansett. og hun kan snu seg helt frem til fødel=)

Hei.

Min ligger ogsaa i seteleie. Problemet mitt er litt annerledes, fordi jeg bor i Brasil og her utforer de keisersnitt uansett dersom det er seteleie... Har termin 23.mail,saa ting kan enda skje. Skal til ul den 14. saa da faar vi se om det har skjedd noe i tillegg til at de skal sjekke barnets lunger. Dersom det fortsatt da er seteleie og lungene ser bra ut, vil de sannsynligvis utfore keisersnitt den samme uken eller i begynnelsen av uken etter... Vil jo helst slippe keisersnitt, gruer meg litt til det, men hvis det ikke er noe annet alternativ...

Hei

Det kan jo hende at babyen snur seg nå en uke før termin. Enkelte sykehus forsøker også å snu babyen hvis de ligger i sete når du kommer inn og er i fødsel.

Lillegutten min lå også i sete. Dette så de på UL i mars - hadde opprinnelig termin 4 mai. Legen på Ullevål sa at det var lite sannsynlig at han kom til å snu seg så jeg fikk innvilget planlagt keisersnitt 18 april. Og ganske riktig - han lå i sete da de hentet han ut. I tillegg så hadde jeg veldig mye fostervann.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...