Gå til innhold

Mamma TB? D va du så va fra Ålgård? va i ikje?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja steme det det var meg tenkte selv at jeg skulle kontakte deg men huska ishe navnet ditt....vet ikke hvor det er hen nei.Jeg selv bor rett ved magneten.Det vet du sikkert hvor er?kor langt e du på veg??kjekt at du og bor på ålgård da=)vil gjerne ha kontakt med deg her inne så du bare skriva dersom du ønsker!

eg bur rett oppforbi magneten eg.. fra rundkjørngå der me mega åsså opp den lange bakken der... eg e 12uker på vei nuh ;) kjekt d :D glede meg sykt :D du da? e du øve 3mnd? Vett du kor jordmorå på Ålgård holde t forresten? Eg ska t jordmor i mai, men vett itje kor d e... hehe... menmen... nå sitte eg klar å ska ner t bussen, ska på jobb i Sandnes... off har itje lyst t d i dag, e skikkelig dorlige.. men øveleve nok... hehe.. :)

Ja vett du kor europris e?alså der me den barnaskolen mot DFU. Så e der en helsestasjon der inne.Den finne du nok e d hu Tone du ska t?Eg e 13 uke på veg.Å då vett eg kor du bor hen sånn ca.ka du jobbe me då?har du barn fra før,fikk ikke med meg kor gammale du va...

Eg e 18år, vett itje kass jordmor eg ska t, men eg vett kor d e nå.... :) Eg har ingen ungar fra før av nei så dette e ein ny opplevelse ;) eg jobbe på Hydrostasjonen på Lura, bare sånn deltidsjobb.. :) du da? har du vært mye kvalm eller? D har eg... off... men d e heldigvis på vei vekk nå :) men eg e veldig mye trøtt.. sove ekstremt mye å e like trøtt uansett... :/ kor gammal va du da? 20?

snakkes

Ja eg e 20 år.Eg jobbe i hjemme sykepleien/nattpatruljen i sandnes.Er ishe kvalm nå men har vert det en heile del.Men kan si det samma så deg eg e trøtt uansett kor mye eg sove...Ishe enkelt å gå nattevakter heller då=)Har du fått time til ul?

Kor langt e du på veg?Planlagt?Bor du sammen med samboer eller alene`?trenger ikke svare på alt er bare veldig nysgjerrig.

Annonse

heihei.. :D Eg har vært i Haugesund i helgå, måtte vekk når russen inntok Ålgård vettu ;) neida, eg har vært i konf. t broren min :D eg har fått time t UL ja :P 20.juni... :D t ein i Sandnes... eg bor i lag me faren ja:D forlova å samborere å snart foreldre ;) eg sa d t pappa i dag at eg e gravid :D han blei glad.. eg trodde itje han sko bli d, men ingenting e bedre.. :D eg e 12uker nå bjunne på uke 13 i mårå.. elle blir jo egentlig i dag d da.. e jo mandag nå :D hehe.. du da? bor du sammen me faren elle? å har du fått ul time? kor? Ska på andre svangerskapskontroll neste mandag, då ska eg t jordmorå på Ålgård ;)

snakkes vettu, ska svara litt raskare neste gang ;)

Har fått innkallelse t ul påsykehuset men ville heller t han isandnes de seie så mye bra om han å du kan få ul på dvd me deg.Så eg vente på ny innkallelse.Bor også i sammen me faren t barnet ja me e forlova og gleder oss kjempe mye!på mandag e eg 15 uker på veg.

Stemme d at du kan få d på dvd, d koste 120kr å 20kr for dvdplata, men du kan ta me deg o da.. :P Han ska vist varra kjempe kjekke han itte så eg har hørt.. :D eg va 13uker på vei på mandag så eg e 14uker på vei neste så då ligge eg ei uka itte deg då.. heldigen du.. hehe... ;) ska t jordmor o på mandag.. glede meg t å hørra koss d ligge ann... eg e så syyykt lei av å kasta opp nå... eg blir galen... føle at eg itje gjør aent enn å ksta opp :/ snakke me legen men han seie bare eg ska spisa tørre kjeks, men eg føle itje at eg gjør no aent enn å sposa tørre kjeks... vil bli kvitt kvalmen nå.. har itje mer engergi igjen pga d.. :/ koss e du i form for tidå da?

Nei eg har det veldig bra igrunnen.Er ikke kvalmen i det hele tatt lengre.Har helller ikke kastet opp noen gang så det e ishe så gale me meg.Stakker det må nok ver tongt for deg. Kom på det siden du bor på ålgård har du hørt om den butikken på bryne....?den så hette mamma og mini,der har de kler for gravide tenkte meg ud der igjen nå magen begynne å visa.Vise din mage?

• 2 uker senere...

heldige du... eg har vært innlagt i 1uka nå... :( de va redd for at ungen va død fordi eg hadde itje fått i meg mat på nesten 1uka så eg va ekstremt uttørka... måtte få mat å drikka via blodet.. sånn inntrevenøs næring.. fekk ul-bilde o ;) alt va bra me ungen:D heilt normalt ;) så nå e eg hjemma på kvalmestillande å sykemld... Magen vokse ekstremt mye ja.. må kjøpe mammaklær eg o snart... har itje hørt om butikken på Bryne nei, men vett om ein på kleppe, men vett itje om de selge mammaklær der... men me har jo h&m i sandnes å på kvadrat da... :P Der har de jo litt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...