Gå til innhold

Må innrømme at i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..skulle jeg ønsket at jeg ble gravid på motsatt side av året! det er så fint vær, og alle sitter ute med utepils og man kjenner sommeren er rett rundt hjørnet.. føles rart med sånne omstillinger som å gi opp den utepilsen, og legge røyken på hylla.Selv om jeg gleder meg sinnsykt til å komme lengere inn i svangerskapet hvor man ser at ting faktisk skjer, og til at det kommer en liten en til verden :-) flere som kjenner seg igjen her eller? regner med at jeg er ikke alene med denne følelsen så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. hadde vært fint men sånn er livet.

Det blir MYE bedre når folk ser du er gravid og ikke minst kjenner liv i magen;)

Skrevet

jeg må også innrømme at slik føler jeg det også. savner så å feste og ta en drink.ute er det mye liv og sommeren er her snart.blir litt deppa jeg. men kan jo ikke gjøre så mye med det nå.

Skrevet

Ja og så tenker jeg på at jeg ikke kan kjøpe inn de klærne som jeg hadde tenkt og at jeg må forberede meg på å bli "stor". Men vi er ganske heldige likevel da, for vi slipper å gå rundt høygravide i sommervarmen. Og når babyen har blitt en tre-fire måneder kan vi trille rundt og nyte vårsola neste år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...