Gå til innhold

noen som kan svare på dette...

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et spørsmål dersom en røyker før svangerskapet og slutter på dagen da testen vise positiv tror du den vil legge mer på seg under svangerskapet enn en som ikke røyker før eller i svangerskapet. Ikke si noe på at en heller må tenke på barnet eller noe sånn.Jeg har sluttet å røyke men jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9129712-noen-som-kan-svare-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det sies jo at forbrenningen settes ned. men jeg tror nok det har like mye med hva du putter i deg hver gang du blir røysyk og gjøre. jeg sluttet og røyke for noen år siden, og la ikke på meg noen ting! vær bare litt bevist på hva du spiser. lykke til!!!

Hei! så flink du er som har sluttet:)jeg sluttet for ca ett år siden og har ikke endret matvaner eller spist noe mer enn før, ikke har jeg lagt på meg heller..skjønner godt at du tenker på det, og har hørt om at man kan legge på seg men ingen som jeg kjenner som har sluttet å røyke har gjort det..vet ikke om dette var noe hjelp, men,men:)

Jeg legger på meg mye og blir diger hver gang.

Har to svangerskap hvor jeg røyka og ett uten at jeg røyka. Har blitt litt større for hver gang, men det er jo ganske vanlig.

Jeg har ikke klart å slutte enda, denne gangen. Føler meg ikke gravid, og føler jeg lyver når jeg snakker om det til de som vet det. Er som i en drømm og venter på å våkne. Regner med det blir mer realistisk etter ul.

Var en ikkeplanlagt graviditet og hadde ikke tenkt å ha fire unger,men men....

Man må ta i mot det man får:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...