Alvilde<3 Skrevet 2. mai 2007 #26 Skrevet 2. mai 2007 Det er kyr nå. Jeg skal ha sauer, det er det jeg er oppvokst med og synes det er så koselig, spesielt med lemming om våren : ) Er det i nærheten av kirka da kanskje?
EierIkkeFantasi Skrevet 2. mai 2007 #27 Skrevet 2. mai 2007 så koselig.skal ha ponniene ut vi:) med kjerre..hmm ikke sikker men bak fjordhotellet vet jeg vertfall:)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 2. mai 2007 #28 Skrevet 2. mai 2007 hei er fra stavanger/sandnes er 5 uker,har termin 2 januar
Alvilde<3 Skrevet 2. mai 2007 #29 Skrevet 2. mai 2007 Ja, da er det der jeg mener. Fint det : ) Så koselig med ponnier - de stabeista ; ) hehe Gratulerer Marita og velkommen! : ) Jeg har termin 5. januar Hva driver du med da?
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #30 Skrevet 3. mai 2007 Er det hundeutstilling på lørdag? Hvor da? HAr hund selv, en boxer gutt. Så må nok ta turen bort å se. Hvilken hund har dere da? Velkommen til oss Marita... hvordan går det med deg da?
Alvilde<3 Skrevet 3. mai 2007 #31 Skrevet 3. mai 2007 Det er hundeutstilling på Orre på lørdag og sikkert søndag også. Vi har en Petit Basset Griffon Vendeen. Skikkelig rabbagass ; ) I dag hadde han tygget på en øl boks. DET luktet kan du tro - hele gangen og kjøkken luktet det og klissete på gulvet. Irriterende?! Neida.... ; ) Hvor gammel er hunden din? Hva heter den? Min er 1 år i juni, så er jo bare valpen enda.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #32 Skrevet 4. mai 2007 Vår boxer heter Douglas og er nå 2,5 år snart, men merker at dette en litt vanskelig tid. Merker han er ganske sta for tiden, men ellers så er han bare så herlig og snill. Men jeg har ham ute nå da... noen mener det er dyremishandling men synes det er like så greit. Har stor hage så han kan springe på, og det er bedre det at han skal sitte flere timer i bur når han er hjemme... Har nettopp pussa opp hele huset også så alt hadde jo blitt ødelagt. Men ser at han trives nå... var nok tøft for ham i begynnelsen stakkar. Skal dere stille ut deres hund? VI stiller ikke vår ut, men det er kjekt å gå å se på utstilling, alle de flotte rasene...
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 4. mai 2007 #33 Skrevet 4. mai 2007 Heisann! Er ikke fra Stavanger, men fra Jæren. er i dag 2 måneder på vei. Termin 16.des. Jobber i fengsel, som vikar. Holder på med en mastergrad i Oslo. Håper å være ferdig før babyen kommer, men tviler på det. Skiver på avhandlingen nå, og det går seint fremover..... Første baby, med prøverørsbehandling. Har prøvd i over 3, snart 4 år. Av symptomer er jeg bare trøtt. Sover over alt, så fort jeg har sjangsen..........
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #34 Skrevet 4. mai 2007 gratulere! Jeg er også ganske trøtt for tiden tror alle må gjennom det der. Hvilken master holder du på med? Bor du i oslo nå eller på jæren?
Alvilde<3 Skrevet 4. mai 2007 #35 Skrevet 4. mai 2007 Vi skal stille ut vår ja. Er bare 1 hund av den rasen. Neste helg skal vi på utstilling i Kristiansand, da er vi 12 stk av den rasen. Det blir jo litt mer spennende da. Synes da absolutt ikke det er dyreplageri. Den "må" jo være alene noen timer om dagen uansett - hvorfor ikke ute?! Så lenge den har en plass å være i skygge så går nok det bra! Min hadde vært kjempe glad om den kunne vært ute - alle de spennende luktene som fyker forbi ; )
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #36 Skrevet 8. mai 2007 hvordan gikk det på hundeutstillingen? ble det noe bra plassering på dere? Hvordan går det ellers, er formen fin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå