Mamma til 2 jenter..... Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 På onsdag kom det ei litta tulla til og hun skal hete Cassandra:) Hun veide 4110 gr og var 53 cm så ei stor jente:)
Tommage♀♂ Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Gratulerer=) Det var en stor jente det! Da er vi i samme situasjon, 16 mnd mellom her også=) Har gått kjempefint til nå, men merker at storesøster begynner å bli littegranne sjalu når jeg ammer hele tiden, for minstemann viser seg å være et skikkelig matvrak når han er våken! Men det er utrolig gøy=) Kos dere!
Påan-igjen Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Gratulere så mye med den nyfødte! Håper alt står bra til med dere alle. Lykke til med barseltiden fremover Stor klem fra mæ
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer med en liten (kremt) jente til. Håper dere får en super barseltid, og at storesøster koser seg med den lille. Flott navn, forresten Klem fra meg og lillegutt
Only Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer så mye med jenta deres. Kos dere masssssser. Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå