Gå til innhold

Trenger tips på en kreativ måte å fortelle den blivende far at han faktisk skal bli pappa.. (jeg vil ha planen klar:) )

Anbefalte innlegg

Har vært gravid 2 ganger tidligere(endte i sa og ma), første gangen var det overhode ikke planlagt og jeg en lørdags morgen kom ned i stua å gav han testen å sa "jeg er gravid"... var skrekkslagen, det bla han også.. 2gangen ringte legen min til han siden jeg hadde vært i en bilulykke. Skulle egentlig i ct/mr da, men for sikkerhetskyld siden han visste vi prøvde på nytt tok de en test som ble positiv.. jeg var ikke helt bevisst å legen måtte forklare hvorfor jeg ikke skulle i ct/mr tilmin kjære. Ikke særlig minnerike opplevelser å se tilbake på..

Jeg er ikke gravid nå, men vil så gjerne at når jeg blir det at alt skal bli fint, fra dag en. jeg vil ha planen klar..:)

Noen som har forslag til bedre måter å gjøre dette på? litt kreativt, romantisk eller bare fortelle hvordan dere fortalte det eller ønsker å fortelle det?

Takker for svar:)

Fortsetter under...

Hva med å sende ham bildet av den positive testen på MMS?

Eller skrive det på speilet sånn at det står der når han står opp om morgenen?

Eller legge en smokk i matpakka hans? Eller et annet sted hvor han skjønner at den er til ham.

Eller kjøp en body som det står: "Jeg er lik pappaen min" eller noe sånn.

da vi begynte å prøve, kjøpte jeg et par søte babysko på hm og pakket de inn. da jeg fikk positiv test, ga jeg han gaven. det tok noen sekunder før han skjønte tegninga;) I tillegg dro jeg på butikken mellom testing og vekking, og kjøpte boller og sjokolade og blomster. det var koselig;)

Tenkte jeg skulle kjøpe ett kort med "verdens beste pappa" og legge på frokosttallerkenen:) Likte den med skoene òg! Kjekt å gjøre noe som er fint å se tilbake på:)

Tusen takk for at dere tok dere tid til å komme med innspill:) Tror jeg blir å bruke litt av alle sammen. Kjenner jeg fikk en ny glød til å prøve videre, gleder meg til å kunne sette dette ut i live..

God kveld videre jenter:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...