Gjest Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Ja, nå er jeg ferdig med 1. trimester(phu) og kan løpe over i 2. trimester. Ikke har jeg vært noe dårlig heller, ikke kvalm et sekund! Jeg må si jeg føler meg lettet at det har gått bra så langt. Dere andre kommer vel etter snart i 2. trimester!!!? Lykke til!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Vel lykke til videre:) Kommer om en stund:)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Hei Anne-mor! Jeg blir alltid så bekymret når jeg ser overskrifter lik den du har. Jeg tenkte: "Åh nei, ikke si at noe har gått galt!" Heldigvis var det bare den glade nyheten om at du går over til 2. trimester. Så herlig at du ikke har vært kvalm - så heldig har ikke jeg vært...! Lykke til i 2. trimester. Jeg kommer etter om 11 dager (oi, ikke så lenge til, gitt!). Klemz fra
Gjest Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Hei Baby s'il vous plâit! Ja, overskriften kan jo misforstås, det tenkte jeg ikke på da jeg skrev den. Det er deilig å være over 3 mnd på vei, litt rart, for det er ikke mange symptomer jeg har. Vi har vært på 2 UL tidligere(får ekstra oppfølging, er en sliter). Torsdag 3. mai skal vi på UL igjen. Det er godt å kunne se til at fosteret har det bra. Har du hatt noen UL?
Gjest Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 en lettelse å høre at du har hatt få symptomer og det har gått bra likevel,har få symptomer her og er litt bekymret for det. Kommer over i 2 trimester i starten av juni,puh! det er lenge til! Lykke til!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 solstrålen+julebaby! Ja, det er helt rart hvor lite symptomer jeg har. For min del synes jeg at oppramsingen som de har på symptomer er overdrevet(skjønner at andre kan ha mange av dem). Derfor har jeg nesten mått "klype meg i armen" og spørre meg selv om jeg virkelig er gravid. Har selvfølgelig ikke vært bekymret, fordi jeg ikke har hatt blødninger eller magesmerte. Ja, så da har nok fosteret det bra. Du har termin ca 1 mnd etter meg du da. Jeg skal føde på sykehuset i Tønsberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå