Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Hei Lurte bare på om før dere ble gravide, hadde noen av dere som brukte pergo mensen hver måned? Var det noen som hadde sjelden mensen? Anonym
Frøken H Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 jeg har hatt pergotime flere ganger, men det hjalp dessverre ikke for meg. Jeg måtte over til provera, siden menopur (injeksjon). Nå er det videre til neste trinn; prøverør! Jeg har akkurat avslutta kur! Men jeg har et barn fra før! Så det finnes håp! Men spør for sikkerhetsskyld om en skikkelig undersøkelse! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jeg prøvde Pergo i 5pp uten å bli gravid, så noen mirakelmedisin er det IKKE!
Mille med 2 prinsesser Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Hei. Jeg hadde til tider veldig uregelmessig mens. men på første dobble pergokur + ovesterin krem, så satt spiren:) Er nå 8+1. har vært på u.l og sett at fosteret har plassert seg der det skal og at det var et lite hjerte som banket. Vær optimist, det er mange som klarer det med pergotime!!!
Amy85 Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Jeg har PCOS og begynte på pergo etter halvannet år med prøving... Første kur og spiren satt ) Er nå 9+5 og veldig lykkelig!!!
Amy85 Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Jeg har PCOS og begynte på pergo etter halvannet år med prøving... Første kur og spiren satt ) Er nå 9+5 og veldig lykkelig!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 jepp! Hadde veeeeldig uregelmessig mens før pergokur og etter pergokur var den ikke så veldig mye mer regelmessig akkurat.... Fikk ikke mensen og var sikker på at nå hadde pergo funka, men neida.... Ny kur og vips var jeg gravid! Vær obs på at syklusen blir gjerne forlenget en del med pergo. Ikke uvanlig å ha 35 dagers syklus...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Etter prøving i 4år, prøvde vi pergo. Spiren satt med en gang =) (Jeg har endometriose, og viste at jeg ikke kom til å bli lett gravid) Da gutten vår var 10mnd, var jeg plutselig gravid igjen, og dette uten noen som helst hjelp... Heller ikke planlagt! Men hjertelig velkomment Har ei venninne med PCOS, som har brukt utallige pergo-kurer. Men der har det desverre ikke skjedd noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå