Gjest Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 ...........har periodevis värt veldig kvalm, men synes jeg er mindre kvalm nå. Er i min 9. svangerskapsuke (8+2) og bekymrer meg derfor litt nå. Var litt uggen i morges og brakk med litt ellers har jeg noe ömme pupper og er veldig trött. Flere som kjenner seg igjen eller har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Uff da, dette er jo helt grusomt! Hvordan skal du overleve?
jente 29 Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Jeg er også i uke 9 og har faktisk ingen symptomer nå for tiden. Har hatt veldig lite plager og symptomer generelt, men var på ultralyd i forrige uke og det viste seg da at alt var i orden så langt. Så det er jo veldig individuelt hvordan vi har det, så det er sikkert i orden med deg. Jeg har spontanabortert tidligere og da hadde jeg ingen sympptomer i det hele tatt, så jeg er glad jeg har hatt noen nå.
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Tusen takk for seriöst og hyggelig svar jente 29! Du andre som har svart kunne ha spart deg den utrolig dumme kommentaren! Her har vel alle lov til å skrive inne bekymrede, glade, negative eller positive innlegg uten få slike idiotiske svar tilbake!!! GROW UP!!!!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Må si meg enig i hva du synes om svaret til anonym,tenk om det har vært henne i din situasjon istedet? synes at anonym knappen er feigt å bruke i slike tilfeller. Nei,jeg sier det samme som deg: GROW UP!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå