Gå til innhold

Tobias er 4 mnd og 26 dager.. han krabber jo!

Anbefalte innlegg

Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Dog en ganske treg krabbing men han kommer seg 1,5 meter på veldig kort tid!! Er ikke han veldig tidlig ute?

Han rullet på 3 mnd dagen fra mage til rygg og 3,5 når han kom begge veier..

Hadde jo ikke ventet denne krabbingen på maaaange mnd enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow

var på barseel her om dagen og i forhold til det fysioterapauten sa da er dette veldig tidlig men såer det så individuelt at vet ikke jeg.

krabber han skikkelig opp på alle fire liksom?

min er 5mnd. og han er ikke i nærheten av å krabbe nermer seg kansje å rulle snart, han tipper over bare. men han kan dra seg fren og rundt med bare armene. han vil nok være litt sen siden han er litt underutviklet på ene siden enda pga favorittside og går til fysioterapaut så kan ikke sammenligne men likevel tror gutten din er tidlig ute ja.

så gøy.;)

Skrevet

Da er han tidlig ute ja:)

Gratulerer da, er kjempemoro når de begynner asså!

Embla begynte å krabbe når hun var 4,5 mnd hun også.

(men pass opp, her inne er det enkelte som ikke liker at slik nevnes så du kan få litt dritt)

Skrevet

Ja det er jo kjempegøy!! Trodde liksom ikke det jeg så. men slik var det når han rullet og. Jeg trodde det ikke..

Han er ikke oppe på alle fire- men han går i bro også.. da er han som en bikkje på alle fire.

Får man virkelig dritt for å legge ut tråder om sin egen baby sin utvikling?? Jøsses! Er ikke ofte jeg legger ut tråder lengere, men dette syns jeg var verdt å nevne siden han er så liten enda.

er vel lov å bli litt stolt :)

Skrevet

Seff lov å være stolt over barnet sitt! :)

Skrevet

Så gøy : )

Krabber han på alle fire? eller drar han seg rundt med armene( kryper)??

Eldste min begynte å krype da han var 4 1 /2 mnd, og jeg husker jeg var kjempestolt av han: )

Han fikk opp farta på krypinga skikkelig etterhvert så han gadd ikke krabba før han var ca 8 mnd minnes jeg..........

Gøy å følge med utviklinga til disse ungene : )

Skrevet

all grunn til å være stolt :) Når de små gjør slike ting har en lyst til å rope det ut til hele verden, ikke bare for å skryte, men også fordi en selv er overrasket og glad og vil dele det med mange :) Nå må du jo sette op trappegrind og virkerlig barnesikre huset deres da, he he.

Skrevet

Skulle nesten lagt ut ett bilde av han når han gjør det. Han er strak på armene og bakdelen/rompa/bena går fra side til side liksom.. vanskelig å forklare. for meg ser det mer ut som krabbing enn kryping. Krype har han gjort en stund, at han har ligget flatt å dratt seg bortover.. :)

Skrevet

Så artig da. Det blir en helt ny verden når de kan komme seg rundt tenker jeg. Det er nok tidlig, men de færreste barn følger vel boka helt til punkt og prikke :) Du rekker sannsynligvis fint å se ham ta sine første steg før han skal i barnehage, heldige deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...