KlemC 3småUnder3år Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 min 8 mnd gutt, er ca 6 uker på vei. Jeg har hørt at melka forandrer seg og blir stygg for lillegutt rundt tre mnd.... noen som vet?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Har også hørt at melka kan forandre smak, ja... Når det er sagt så vet jeg om flere som har ammet gjennom hele svangerskapet, uten problemer;0)
Teltpluggen Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Men, om det er LURT å amme helt til neste kommer er jo en annen sak. Noen jeg kjenner ammet sin sønn helt til neste gutt kom og da var det bråslutt. Det endet med at den eldste gutten ble sjalu på den yngste for han ikke fikk pupp lenger og den yngste bare tok over med en gang. Det jeg mener er at det fort kan ende med sjalusi om den eldste blir ammet helt til yngstemann kommer og "overtar".
Caelyn Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Anbefaler deg/dere å lese hva bl.a. Fjummsi skriver på ammedebatten på Din Baby i denne tråden angående tandemamming: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9085099 Gir ganske mye svar. Lykke til, hilsen en som er på besøk fra 2. tri.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 28. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2007 Takk for det -- skal gjøre det:)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Jeg ammer begge nå, og det går så fint! Bare kom inn på ammedebatten på dinbaby og rop på meg om amming i svangerskap eller tandemamming, så skal jeg svare så godt jeg kan. Ang. sjalusi: Det anbefales å enten avvenne i god tid før fødsel eller tandemamme. Å avvenne rett før eller etter fødsel viser jo at babyen tar fra det eldste barnet puppen. Her er det bare en knapp uke siden fødsel, men min puppegærne mammajente har ikke hatt noe problem med å dele puppen med lillebror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå