Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 I går morges så tok jeg en test fra billigtester.no og det ble to streker men den ene var litt mindre tydelig enn den andre men alikevel ganske så tydelig..... Tok en ny i dag og da var den veldig lite synlig, men ble mye tydeligere etter å ha ligget litt, men det står jo at den skal avleses før det er gått 5 min.... er veldig i tvil her jeg nå....Ikke har jeg mulighet til å få tak i clearblue test i dag heller
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 hei =) ut i fra bldet jeg fikk se av testen i går, så vil jeg si at du er gravid... du får ikke reist på apoteket å kjøpt en CB i dag da? når ventet du mensen da? kan jo hende at du har lite HCG nivå i begynnelsen? lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Hmmm jeg vet ikke jeg .... Er veldig usikker, men nå har jeg fiksa sånn at ei venninne skal kjøpe en cb test for meg i dag
Teltpluggen Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Tror det er en god mulighet for at du er gravid ja:)
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Står jo på bruksanvisningen at testen er positiv selv om den ene streken er svakere en den andre, har ingenting å bety, slik var det når jeg testet også...
Gjest Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Når skal du ha mensen? så lenge den ikke kommer er det jo håp! selv synes jeg det er best med CB digital,for der står det gravid eller ikke gravid. Enkelt og greit,men det er jo mulig at du er av de som tester positivt en stund etter IKM.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Spar pengene dine, ikke nødvenig med en clear blue, du er nok gravid du ja :-) Det er vel heller grensen på når de slår ut som er bedre på de dyre testene, ikke at de billige slår ut når du ikke er gravid. Er ikke store forksjellen på de hller, bortsett fra pris. De måler hcg nivået i urinen, har et nivå som er høyt nok til at testen slår ut har en nok gravid hormon i tisset til å være gravid. Eneste gangen de kan slå ut når en ikke er gravid er om en har abortert, og hormonene ikke er tilbake til normalen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 og forskjellen på at det står gravid/ikke gravid, eller om det er en strek eller to streker, den er????
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 OK ) Tusen takk for mange svar,jeg får vel heller ta en tur til legen på mandag å ta en test der Er jeg gravid blir det jo gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå