Gå til innhold

Ferdig laparoskopert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble jeg laparoskopert!! Føler endelig det har skjedd noe som kanskje kan hjelpe oss fremover. Legen fikk løsnet på en masse sammenvoksninger og skylt gjennom tuben. Ble nemlig operert da jeg var 8 og de måtte blant annet fjerne ve eggstokk og eggleder.

Øyner nytt håp nå altså!

Hadde grudd meg veldig på forhånd, men det gikk over all forventning. Mye smerter da jeg våknet første gangen men fikk fentanyl som hjalp raskt. Har hatt en del behov for smertestillende nå det første døgnet, men det har fungert svært bra. Nå skal jeg holde meg hjemme noen dager og ta livet med ro. Og bosse rundt på ektemannen :) (tror egentlig han liker sykepleier-rollen, jeg)

Tusen takk for alle gode råd og tips jeg har fått her inne på forhånd!

Skrevet

Hei Hei Nenoda jg skal til lap den 15 mai gruer meg skikkelig men på den andre siden tenke jeg lap kan vare de håpe jeg trenger:):) men jeg skal få mensen den daton jeg ska til lap så jeg fikk noe tabletter som skal forsinke den litt og det var en lettelse da legen skrev resepten med en gang :) for jeg vil ikke vente mer :) for endelig begynner det å skje noe.. men men jeg er mst redd for narkosen for vet jo ikke hvordan jeg tåler den :( og er litt redd for hva som skal skje men men ser ut som alt går bra :)

ja ja for håpe spiren sitter denna gangen :) for oss begge :)

Lykke til med prøvingene

Skrevet

Ønsker dere begge masse lykke til med prøvingen etter lap!

Tok selv lap. i januar og ble gravid på 2.pp etter det. Hadde da forsøkt i over 2,5 år. Fant ikke noe annet en litt grums i egglederne som legen sa, de var ikke tette.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei jenter endelig er jeg også ferdig med lap legene fant ingenting håper at lap kan hjelpe oss videre...

Men selve narkosen og alt som skjedde under lap gikk veldig dårlig for meg tålte ikke narkose måtte få masse smartestillende og følt at jeg mista pusten hver gang jeg holdte på å sove så nå har jeg ikke sovet onkelig i et ar døgn så jeg håper at alt smarten blir borte snart:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...