Gå til innhold

Anngående ringspådom??

gramsa*j260707*+170111spire

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid i uke 26. Har ikke fått vite hvilket kjønn det er, fordi vi synes det er kjekkt å ha spenningen til siste slutt, og blir like glade for både gutt eller jente.. Men spådom har alltid vært i min interesse.. Saken er den at jeg har hatt en abort tildigere, og dette blir min første fødte.. Lurer derfor på om jeg skal se på hva ringen viser først eller som nr 2, (om jeg skal ta med aborten i beregningen for hva spådommen mener dette barnet blir..)

Håper noen kan hjelpe meg med dette:-)

Fortsetter under...

Annonse

Når en er gravid skal en ta den over navlen og er en ikke gravdi skal en ta den over håndleddet. Det går fint å ta den på menn også, for den viser også hvor mange barn de skal få/har og hvilke kjønn...

Jente er i sirkel og gutt pendel. Jeg og samboer fikk i allefall det samme;o) Tar det hele med en klype salt, men det er jo artig med sånne spådommer, he he;o)

• 3 uker senere...

Ved ringtesten på håndleddet så forteller den kronologisk, aborter vil også være med men ikke slå ut så kraftig.

Testet dette på meg selv og samboer, på han så viste det bare en "jente" tiltross for vi har hatt en abort.

På meg viste det "gutt" som jeg hadde fra før, så svakt en "jente" også en "jente" som jeg fødte for 15 dager siden.

Alle jeg har prøvd ringtesten på har stemt, men fungerte ikke dersom det var diamant i ringen :)

Knytt gullringen i et hårstrå, Hold hårstået med ringen over håndleddet (over pulsåren).

ringen vil starte å gå i sirkel før hvert barn.

Når det er er gutt vil den pendle på tvers av pulsåren og ved jente vil den pendle på langs med pulsåren.

Så på meg gikk den først i sirkel så på tvers (gutt) av pulsåren så i sirkel så på svakt på langs med pulsåren (jente s.abort) så i sirkel og så på langs med pulsåren (jente) og så stanset ringen helt.

Testen er ikke ferdig før ringen stanser helt opp.

Lykke til :)

Annonse

Jeg gjør annerledes... langs pulsåren er gutt...så stopper den litt før den får fart igjen, om neste er jente så er det sirkel...så stopper den litt..osv... når det ikke kommer flere barn går den på tvers av pulsåren..

Men, altså, det virker SÅNN for meg, og gjerne annerledes for andre:)

• 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja, jeg tror vi gjør det på samme måte som deg.

Når den pendler sidelengs er det gutt, sirkler er jente.

Vi prøvde den på våre foreldre i riktig gamle dager, og det ble riktig så merkelig fordi min mor fikk to barn mer enn min far. Og sannelig så ble ike spådommen oppfylt. Alt stemte, kjønn og antall på begge.

hold den over håndleddet eller magen, den reagerer på puls..

Ringen viser kronologisk rekke følge, den tar med ufrivillige aborter,

men ikke frivillige..

Min ring har forandret seg etterhvert, viser flere barn nå enn for 10 år siden.. siden jeg mistet for 2 år siden..

Prøv gjerne på de som har fått sine barn, foreldrene deres feks. Den viser riktig.

Sirkel er jente, frem og tilbake er gutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...