Micha.. Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 var hos legen i dag og spurte bare sånn helt tilfeldig om de kunne ta en test bare så jeg slapp å tenke på det, trodde egentlig ikke at jeg var gravid, ...men det var jeg visst, og det bare 5 mnd etter at jenten vår ble født... er visst 6 eller 10 uker på vei.. hmm, vet ikke helt hva jeg skal tenke.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Nei sånn er det.. Er selv gravid rundt uke 6 og har en sønn på nå 8 mnd;)
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Jeg er også gravid i sjette uke og har en liten gutt på nesten 6mnd. Jeg fikk også litt sjokk. Men gleder meg veldig, spesielt på de to sine vegne. Må være gøy å ha en lekekamerat for livet da...
Micha.. Skrevet 28. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2007 har ikke dere litt angst da for at det blir litt for mye.. gå gravid når man har en sånn liten baby og å ha to små barn i huset? blir sikkert kjekt, men jeg kjenner allerede at jeg er stresset.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Tja.. man kan ikke annet en å fordele seg så godt man klarer:) Hehe- orker ikke ta sorgene på forskudd.... Synes mere synd i de som har tvillinger eller fler;) Vi har jo da to i forskjellig "fase" i livet;))
Mosseline Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Jeg er 11 uker på veg og har en datter på 8mnd. Du skal ikke bekymre deg. Det kommer til å gå helt fint. Jeg har en datter på 6,5 år og ble gravid igjen da hun var 8mnd. Så de to eldste er det 1år og 5mnd. mellom. Litt travelt det første året. Etter det er det helt ok. De har gode lekekamerater i hverandre. Denne gangen blir det 1år og 3mnd. i mellom, og regner med det går like greit denne gangen. Lykke til alle sammen:-)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 hihi du ekke aleina.. har en sønn på 5måneder å er snart 3 måner på vei... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå