Cmoi Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Kan noen av dere hjelpe meg? Fikk i dag brev fra st. Olavs, vi har fått time til utredning:) Endelig, det er 7 mnd siden vi kontaktet legen for å få hjelp. Men det er bare det at jeg har time 1 dag etter IKM, vet noen om hvilken dag i syklusen de er best å få sjekket seg. Tenkte kanskje jeg skulle ringe og få timen sånn midt i syklusen i steden. Er det noen som vet hva de gjør på første konsultasjon, kan mann få event pergo eller gjennomskylling av eggledere allerede ved 1 time? Er så spent, er nå i 19 pp så jeg håper det snart blir vår tur til å teste positiv. Takker for svar.
Cmoi Skrevet 28. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2007 Hmm Er det ingen her inne som kan gi meg et tips om stede jeg kan lete etter info????
Eggkoker'n Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 De fleste begynner ikke ved 1 time på utredning , tror jeg... Vi ble henvist i fjor sommer,ferdig utreda, var inne på gu og samtale på riksen i desember , skal dit til info og gu nå i mai , og vet fortsatt ikke når vi skal begynne med hormoner...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Hei cmoi ). Jeg hører også til ved St.Olav,men har ikke tatt utredningen min der. Den tok jeg hos min gynekolog. Jeg vet at du skal ta mange blodprøver,om du ikke allerede har tatt dem. De skal ha blodprøver fra forskjellige dager i syklus,tror faktisk jeg tok prøver dag 2,9 og 21 om jeg ikke husker helt feil. Var jeg deg ville jeg ringt dem,står sikkert et telefon-nummer på brevet ditt.Forklar dem din problemstilling,så er du sikker på at timen blir perfekt timet for deg og din syklus. Ønsker deg masse lykke til ! Klem fra
Cmoi Skrevet 28. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2007 Takker for svar. Har ikke tatt noen form for sjekk enda, sambo har testet svømmerne sine, det er alt. Hadde SA i febr 06, legen sa da at siden vi hadde klasrt det en gang, så kom det til å klaffe snart. Svømmerne til sambo var jo gode. Nå, over 1 år etter SA har ingenting skjedd, så ting må gjøres. Skal ringe på mandag og høre om jeg ev bør bytte time, de bør jo ha peiling på når det er best og sjekke seg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Tror nok du får svar på det når du ringer cmoi ). Lykke til med utredning og videre vei fremover ! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå