Gå til innhold

Oktober: Nattavvenning - begynte bra...


Gjest

Anbefalte innlegg

Den første natta våknet han kun en gang, og sovnet etter en halv time. Flere netter etterpå sov han hele natta. Men nå har han hatt et par netter det føles som han er våken nesten hele tiden. Jeg er så i ørska om natta så jeg klarer ikke sjekke klokka, men han sutret mye i natt. Da var det ikke godt nok med verken vann eller tutt... Slitsomt... Hvordan er det med dere? Noen som har noen råd? Hvorfor er han slik? Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Her våkner lille jenta rundt halv tre og holder det gående med grining til morgenen.. holder på å bli gal.. det er 3 dagen i natt, så håper det går bra og at vi får sove gjennom natten. Når hun våkner, bysser jeg og rugger senga.. blir det for ille grining løfter jeg henne opp og gir vann.. Hilsen trenger mer søvn... derfor: prinsesessevilikke(legge seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det 1 - 2 timer mellom hver gang han våkner, gjennom hele natta!holder på å bli gal her. han har holdt på ei stund med dette, og det han vil ha er pupp. når han får det, sover han ei lita stund og så er det på`n igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...