ancalime Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Noen som har ei vogn å anbefale meg, med god plass til å sove i for litt større barn? Trenger ei til minstemann etter hvert, og ser at Simo'en faktisk er for kort snart!
Mari26 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 TFK har liggelengde på 104 cm, og er en knallgod vogn-anbefales:-)
Stavangerdamen Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Danske Odder eller en modell av Simo som selges i Danmark og som er større enn den norske.
ancalime Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2007 Takk for gode tips. Har nok luktet litt på TFK-vogn, ja - syns de virker helt supre! Men problemet er at de er litt dyre, til og med de som selges brukt, da vogna sannsynligvis vil bli brukt en del i barnehagen... Men hvis noen har ei TFK-vogn til grei pris å selge meg - så gi meg et hint!! :-)) Noen flere som har gode forslag til vogn?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Duo vogna til emmaljunga er stor og god - både bagen og sportsvogna... Men du ville kanskje ha trehjuling og da tror jeg OTH er et godt valg
mammmamia ** Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Emmaljunga sine vogner er også kjemperomslige i sittedelen, Cangaroo er trehjuling, men synes selv av den ser simpel ut i forhold til TFK, Easywalker og OTH f.eks...! Dette er også vogner med god liggedel, TFK har også en av markedets største babybager! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 GT, de er ikke så dyre heller. 2500,- ny på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå